Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

29 Aralık 2011 Perşembe

Doğum Günü Ganimetlerim & Şahsıma Münhasır Gelen Hediyeler, Artık Hep Çeyiz Niteliğinde.. -3-

Çok kısa zamanda o kadar iyi, o kadar gerçek insanlar tanıdımki.. Şimdiye kadar tanımamış olmama hayıflandım, geçte olsa tanımış olmama sevindim.. Kimi oldu sevinçten duygusala bağladım ağladım, kimi oldu gülmekten yüzüm uyuştu.. Böylesine iyi insanların etrafımda olmasından mutlu hemde çook mutluyum, beni mutlu ettiğiniz gibi rabbimde sizleri süresiz mutlu etsin.. âmin

Hediyeler geliyor bana ardı ardına.. Mutluluğumun tarifi yok.. Düşünülmek, hatırlanmak, sevilmek! Değeri ölçülmez bir güzellik..
 Bu güzel eşarp iş arkadaşımın doğum günü hediyesi.. O kadar mutlu etti ki beni :)
Bu güzel taç artist yeğenimden gelen doğum hediyem.. Güzel yeğenimden bu postta bol bol bahsetmiştim anımsarsınız :)
Ben şeffaf rimel kulmaya bayılırım.. Kullandığım bitince aradım yenisini bulup alamadım.. Bu düşüncemi çok değerli bir arkadaşımla paylaştım.. Oda sağolsun bulup gönderdi.. O kadar mutlu etti ki beni, can insan.. Uzakta ama bana kendini çok yakın hissettiren.. İşin tez zamanda seni mutlu etsin ve Rabbim hep güldürsün yüzünü..
Bu güzel clutch da nimo'dan.. Çekilişte kazanmıştım.. Süper, çok kaliteli.. Dışı başka içi başka güzel, görenlerin ağzını açık bırakıyor :)
Bu sevimli pakette çok çok sevdiğim.. Geç tanıdığım için hayıflandığım.. İçi dışına yansımış biricik arkadaşımdan.. Uzakta ki yakınımdan.. Okadar sıcak kanlı kii.. Onunla konuşmak iyi geliyor bana, yüzümde hemen gülümseme oluşturuyor.. Caniçem diyorum ona, çünkü canımda hissediyorum varlığını.. Caniçem rabbim sana ve ailene dünya ve ahirette afiyet nasip etsin..
Bu pakette yine uzaktaki yakınımdan.. Can insan diyorum ben ona.. O kadar tatlı iyi ki, her türlü şakayı kaldırabiliyor.. Sesi ile içimi ferahlatıyor.. Zor anımda yardımıma koşuyor, elinden geleni yapıp beni kurtarıyor.. Pozitif enerjim benim o.. Bir ömür görüşmek istediklerimden.. Bu süpriz paketi ile beni göklere uçurdu.. Dilerim rabbimde ona, göklere uçurtacak mutluluğu taddırır..
 Bu güzel özenli pakette katıldığım yeni yıl etkinliği vesilesi ile Yasmin'den geldi.. Güzel bir atkı, tatlı bir not ve fotografta görünmeyen kırmızı bir oje :)

Rabbim cümlenizden razı olsun.. Yaşattığınız duygunun kelimelerle tarifi, ifadesi yok.. Ne kadar yazarsam yazayım hep eksik kalır, tamamlayamam.. Sadece şunu bilin ki, bu yürek sayenizde sevgiye mutluluğa doydu.. Bir insanı çok ama çok sevindirdiniz.. Hepinizi seviyorum hemde çok çoook seviyorum.. Bir ömür yüreklerimizin yan yana olmasını diliyorum.. Son olarak hepinizi önce öpüyor sonra sıkıca sarıp sarmalıyor ve postu burada bitiriyorum, hoşçakalın :)
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

16 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

çok ballısn canmm çok gsel hepsii
iyi yıllarr şimdiden

Şerife dedi ki...

başörtün çok güzelmiş arkadaşın çok zevkliymiş güzel günlerde kullan :)

Adsız dedi ki...

ülküm ya ne incedir , onu sevmeyen mi var :)

Ülkü dedi ki...

Caniçen kim ki :)) öpsün seni :) güle güle kullan hepsi çok güzel, arkadaşların çok ince, daim olsun birleşen yollarınız :)

NlyStyle dedi ki...

süpermiş güle güle kullan tatlım harika hediyeler...

senem dedi ki...

hepsi birbirinden güzel güle güle kullan tatlım :)

xcelis dedi ki...

ooo bu post yine hediyelerle dolmuş taşmışşş =) güle güle kullan kusum Öpoooom

YETENEK-SİZİN dedi ki...

İyi günlerde kullan bal kaymağım her şeyin en iyisine layıksın, dostluğumuz daim olsun..

Seda dedi ki...

çanta çok güzel gerçekten,eşarpta çok zevkli..hepsini iyi günlerde kullan inşallah..iyi seneler..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... :) Sağol bebeim, sanada ballı bir yıl diliyorum..

Şerife... Tşk ederim canım, çok şükür çevremde zevkli insanlar çoğunlukta :)

Nalan... Olmasın da :)

Ülküm... Kim diye sorma, o kendini biliyor :) Daim olsun birleşen yollarımız CANİÇEM :*

NlyStyle... Teşekkürler canım :*

*ssdesignbutik... Teşekkürler birtanem :*

xcelis... Evet bebeim doldu taştı maşAllah :) Bende seni koca koca öpüyommm :*

YETENEK-SİZİN... Canım benim aynen sende öylesin, cansın.. Nefes aldığım sürece yüreğimde olacaksın..

Seda... Teşekkürler canım, sanada iyi seneler :*

zeynep dedi ki...

Aman aman her biri birbirinden güzel hediyeler keyifle kullan hepsini de dostluklarınız muhabbetiniz daim olsun..

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kızıııımmm bi dolu hediye almışsın yaa ne kadar çok güzel :D hepsinde de ayrı bir emek sezdim ne güzel güle güle kullanırsın :D

Adsız dedi ki...

Hepiciğini çok çok beğendimm :) Güle güle eskiy bebeğimm :)

Ülkü dedi ki...

Daim olsun pembem esintim :)

Nalan nasıl anladın ki benim olduğumu :)

tubitos dedi ki...

süper yaa bunlar hediyeye boğuldun canım valla bu yıl :) güle güle kullan

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

zeynep... Evet hepsi çok güzeller, hiç unutamacağım güzel duygularda getirdiler bana..âmin hayatım, daim olacak inşAllah :*

Hamide... Evett şekerimmm hepsi süperr, doldum taştım hediyelerle ne güzel :D

Fısıltı... Sağol bitanem benimm :*

Ülküm... Âmin canımm, anlar o ;)

tubitom... Evet canım, son günlerde de olsa 2011 mutlu gidiyor benden :)