Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

1 Aralık 2011 Perşembe

Girdim Tarlaya, Baktım Tadına..

Bir önceki yazımda sinir sayımın nasıl yükselmiş olduğunu gördünüz.. İlk defa şahit oldunuz.. Sizde biliyorsunuz ki mülayimimdir ben, gülmekten, güldürmekten çok hoşlanan, ufacık bir detayda muzurluğu bulan, doğal,uyumlu, karşımdakinde art niyet aramayan, kendi hâlinde biriyimdir.. Beni bile buraya yazacak kadar dolduruyorlarsa, anlayın siz gerisini! Neyse uzatmayayım, canımı sıkan boş insanı kendi boşluğunda bırakıp postuma döneyim en iyisi..

Geçenlerde Sbr♥ ile karataş tarafında gezelerken, insanların bir telaş, bir heyecanla araçlarından inip koştuklarını gördük.. Bu insanlar inip nereye gidiyorlar diye izlerken, yolun sonunun bir tarlada bittiğini gördük..:) Meğer yurdumun insanları tarla sahibi çiftçinin, son hasatını toplamadan tarlayı bıraktığını duymuş ve akın etmiş.. | Tarlayı bırakmak demek, isteyenin girip alabileceği demek, yani kısaca bedava bunlar koş koş koş demek :) | Hemen arabanın içinde bir telaşla sağa sola bakındım, Sbr hayırdır ne arıyorsun dediğinde poşet arıyorum dedim.. Ne yani eksik mi kalacaktım bu doğal ve bir okadar güzel andan.. Bende poşetimi kapıp tarlaya inmek istedim, Sbr sağolsun poşetide buldu, beraber indik, tarlaya daldık :) Çok çoook güzel oldu, çok çoook mutlu olduk..
Araçla girenler bile vardı tarlaya, çoluk çocuk ma aile gelenler, ne yapsınlar ekmek parası işte.. Toplayıp satacaklar demek ki!
O kadar eğlenceli güzel anlar yaşadık ki, poşetimizi de doldurduk.. Öyle bedava diye tadı tuzu olmadığını da sanmayın haa kavun değil sankim baldı bal :)
Gördüğünüz üzere kavunun bal tadında olduğunu test edip onayladım, üzerinden bayağı bir zaman geçmesine rağmen hâla tadı damağımda. ımm ımmm.. Fotoğraflardan da anlaşıldığı gibi gündüz girip akşam çıktık.. :) Ben bu istek, heyecan ve çoşkuyla tarla sahibinden tapuyuda isteseydim fena olmazdı hani, tuh kaçırdım bu fırsatı.. Artık kısmet başka tarlaya :)
.
Allaha emanet olun
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

13 yorum:

moda_kesh dedi ki...

kavun sevmeyen biri olarak canım kavun çekti:)))ne güzel yiyosun öyle bu arada adette çok güzelmiş ilk kez duyuyorum böyle bişiyi

tubitos dedi ki...

canım benim seni bile sinirlendirebildiyse hakkaten ibrat bir insanmış, senden uzak olur umarım. ben hiç kavun yemem biliyo musun :) afiyet olsun size macera olmuş..

Adsız dedi ki...

İçinde ki çocuk depreşmiş :)
Canım kavun çekti bak gördün mü :O

Stil Direktoru dedi ki...

amin ciğer parem
her gün beni güldüren
her yazı ve her yorumuyla ablasına neşe veren diğer yarım .)
yarasın apla sulu sulu götürr mucx canıma

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

moda_kesh... Bende bilmediğim pek çok şeyi öğreniyorum burada lokumum.. Sanal öğretmen resmen burası :) İyi ki hamile değilsin valla, yoksa biryerlerin şişerdi :D

tubitom... Bana uzak olsun, kime yakın olursa olsun :D
Kavun iyidir güzeldir, ben senin yerinede yerim çiçem..

Fısıltı... Benim içimdeki çocuk varyaa, o hiç bırakmasın beni istiyorum.. Gel senlede tarlalara girelim canım :D

Stilim... Senin betimlemene hayran olam.. Gelde senide tarlalara, bayırlara götürem :))

sevda s. dedi ki...

Canımmm, afiyet bal şeker olsun. iyi yapmışsın dalından tarlasından yemek gibisi var mı :)

cingifilli dedi ki...

neredeymiş bu kavunlar:)bayılırımmm:)pek eğlenmişsiniz belli;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s.... Sağol çıtır patatesimm, gel beraberde afiyet olsun, dalalım tarlalara :)

cingifillim... Karataş yolu üzerinde hayatım, bir dahakine sanada haber edeyim bari :) Beraber yiyelim, güzelleşelim, eğlenelim :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Adam niye boş bıraktı onu emrake ttim bende:D Afiyet bal şeker olsun:) Bal gibi kavunlar yarasın..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Yaw almış alacağını adam, kalanlar içinde ırgat toplayıp yevmiye vermek falan kurtarmaz diye salmış gitmiş :)

üzüm kuşu dedi ki...

ohh ohhh afiyet olsun kuzum . evet bende şaşırdım kim kızdırdı seni bukadar diye boşver tatlım

dikisdersi dedi ki...

nerede bu tarla :)senin üzerinde mont bile yok :)birde elinde kavun,canım çekmedi degil hani:)afiyet olmuş

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... Sağol balım, gel beraberde olsun :)

dikisdersi... Bu tarla Adanada :) Sağol canım gel beraberde olsun..