Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

13 Aralık 2011 Salı

Doğum Günü Ganimetlerim & Şahsıma Münhasır Gelen Hediyeler, Artık Hep Çeyiz Niteliğinde.. -2-

Bundan sonra gelsin çeyiz postları demiştim ya hani, zaman aşımına uğratmadan işte geldi taze taze sıcacık..
5 aralık benim günüm demiştim, işte o günde, doğum günümde gelen hediyelerimin pek çoğu yine çeyizlikti :) Sanırım bu işin sonunda evlilik var :)
Allahım hayırlısı ile, hayırlı zamanda mutlu olarak evlenmeyi bana da, bekar olanlara da nasip etsin, oda gerek sonuçta değil mi? Öncelerde çok uzak gibi görünen, inanamadığım evlilik konusu şimdi bu çeyizlerle daha da bir içine çekiyor beni.. Isınıyorum evliliğe :) İşte geneli çeyizlik olan hediyelerim..
Hediyelerimi çook beğendim, hepsi birbirinden güzel.. Çevremdekiler de zevkli insanlar canım.. hele ki kaynanam :)
Birazda kozmetik diyor ve sizi pistten indirmiyorum beybiler :)
" Bu kızda delirdi herşeyi çeyizlik sanıyor, ojeyi bile eklemiş posta " diye düşünenler..
Hoop ağır olun, bir durun, açıklamama müsade edin bakim :) Açıklıyorumm ; şimdi dostlar ben oje kullanan bir insan değilim, ayda bir oda regl dönemlerimde sürerim ki ozamanlarda bile koyu renkler tercih etmem.. Eee bunları atmayacağıma göre hâl böyle olunca bu yavru ojelerde çeyizlik olmuş oldu, anlatabildim mi acabaa :D
Sonuç olarak bir koli dolusu hediyem oldu ama hepsini bir postta yayınlayıp bitirmek istemedim, zamana yayarak aktaracağım, sizde çat çat çatlayın emi :p

... Gülümsememiz Eksilmesin ...

35 yorum:

hümoş dedi ki...

ayy çaydanlık çok güzel yahum :) güle güle iyi günlerde kullan inşaallah cnm :)

moda_kesh dedi ki...

canımmmm özür dilerim doğum gününü ben bilmiyordum kaçırmışım çoook öpüyorum seni ben doğum günün kutlu olsunnn

fashion house by zeto dedi ki...

Ooo ne güzel şeyler gelmiş öle hepsini güzel günlerde kullan canım:) Çeyiz bitmiş bile:P Çook öptüm tatlım:)

fuly dedi ki...

2 çaydanlık bunun daha misafir boy olanıda gelir ya da alınır :)) ohh mis gibi çaylar demlenip içilinir sevdicekle :))

vala benim doğum günümde düşünüyorumda bana hiç çeyizlik bişi gelmedi muhtemelen benim fazla rahat tavırlarımdan olsa gerek :))

güzel günlerde kullan canım ;)

Unknown dedi ki...

canım kalpli çaydanlığa bayıldım bayıldımm

pembe mor alg dedi ki...

çatladım valla çaydanlığa bayıldm ama ben:)güle güle kullan btanem

GÜZİN dedi ki...

ayy ayy cok şanslıymıssın senn bir koli hediye harika olsa gerek:) hepsi çok güzel kullanıslı hediyeler umarım güzel günlerde sevdiğinle kullanırsın bir an önce:)

xcelis dedi ki...

oooo kusum güle güle kullan,sürün hepsini =) kalpli çaydanlığınla aşkitona güzel çaylar demle =)
Öpoom

Ülkü dedi ki...

Kızım o kolinin tepesindeki ne insan saklar ya ayıp dene bişi var aman çatlamıyoz sakın yayınlama onları :)) sadece seni takip edenler kadın heral :) ay başıma gelenler yarabbim ne günlere kaldık tüüü sanaa yolarım osaçlarını :P

senem dedi ki...

neden çatlatıyorsun bizi kuzum :)
hepsi çook güzeller güle güle kullan bende aynen sen gibi herşeyi çeyize kaldıranlardanım :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hümoş... Tşk ederim hayatım, kaynanam sağolsun :)

moda_kesh... Çok kırıldım zeynomm, nais unutursun sen benim doğum günümü bakim :p
Çook tşk ederim lokumum, bende öpüyorum seni :*

Zetom... Tşk ederim hayatım.. Evet canım çeyiz bitti sayılır, birde gelin kendini hazır hissederse olur biter bu iş :)

fuly... Valla canım büyük boyuda önceden gelmişti sanki, elektrikli olanlardan, yannış hatırlıyorda olabilirim :)
Kımset olurda inşAllah, çayımızı demler bir güzel içeriz :)

mor menekşe... Canım valla bende bayındım, kaynanam sağolsun zevkli hatundur :)

pembe mor alg... Senin kırmızı mutfak masanada ne yakışır dimi canım :))

GÜZİN... İnan hediyelerden çok, bu kadar hatırlayanlarım olduğuna seviniyorum canım :) İnşAllah Allah kısmet ederde, dediğin gibi sevdiğimle kullanırım..

xcelis... Sağol bidenemmm :)
Gel sanada demleyeyim balım :)

Ülküm... Kızz fesatt :) Tekıldığın şeye bak.. Ne var alahalla, kendi üstümde mi, kolinin üstünde yayınladım :)
Gelde yoll, benim ellerimde elma toplamaz heral :D

*ssdesignbutik... Canım meraklanın diye :) Çok tşk ederim, çeyizlerimizde yok yok olacak dimi :)

Ülkü dedi ki...

Ben anlamam ayıpcıııııııı :)) ayrıntılar önemlidir takılırım töbe töbe bi de en üstte :P

pembe mor alg dedi ki...

aynen öle bende onu düşündüm:)

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

canım güzel günlerde kullan :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Ayrıntılar bende de önemlidir bacım, ama alta koyayımda silikonlarımı yamulsun.. Yamuk yamuk mu takayım sonra :)

pembe mor alg... Benimde aklıma hemen o geldi zaten, inan hediye olmasa hemen postalardım sana..

reyhane dedi ki...

Böyle doğum gününe can kurban..

İyi ki doğmuşsun canım..

aşgaane dedi ki...

oooo:) senin çeyiz düzülmüş kuzum:) hepsi çok hoş,güle güle kullan:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sinemim... Sağolasın güzelim .)

reyhan abla... Ne güzel demişsin, ağzını sevdiğim :)
Sağol ablacığım..

Funda Ceyhan dedi ki...

Hepsi çok güzel, güzel günlerde kullan şekerim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayat güzel... evet arkadaşım düzüldü çeyiz, bir gelinlik kaldı :))

Funda Ceyhan... Tşk ederim canım sağolasın :)

Giz dedi ki...

Bi tanem ben bu ara o kadar yoğunum ki, haftasonu da çalışıyorum ve artık iş saatlerinin de dışına taştı gecelere kadar sürüyor. Kaçırmışım doğum gününü çok üzüldüm okuyunca tatlım :(( geçmiş doğum günün kutlu olsun canım benim, iyi ki varsın ve etrafına saf sevgi saçan çok çok sevdiğim (herkesin sevdiği) pırıl pırıl bir insansın. Çeyizliklerine bayıldım tatlım, özellikle o kalpli çaydanlık beni benden aldı :))

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

canım yaa, sabah ben bu konuya yorum bırakmıştım ama yoooookk :(
neyse bi daha yazıyorum, yeni yaşın sana şans ve huzur getirsin tatlım.. çok cici hediyeler gelmiş, hepsini iyi günlerde kullan inşallah :)))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çaydanlığa bayıldım :D kızım yaaa kıskandım bir sürü hediye almışsın tekrar doğum günüm gelsiiinnn..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Canım benim sen iyi ol, rahat ol unutsanda olur hiç sorun değil.. Ama bu kadar yoğun bir dönemde olman üzdü beni.. Tez zamanda düzelmesini diliyorum..
Okadar güzel sevgi tarifin varki, okurken yanaklarımın kızarmaması mümkün olmuyor, sende iyi ki varsın canım :*
O çaydanlık pek çoğumuzun gözdesi oldu, kaynanam zevkli insandır :)

Turta Tadında Yaşamak... Bazen bendede oluyor öyle canım, bloggerın aksilikleri işte, sağlık olsun ne yapalım :)
Sen tekrar dönüp baktın ya bu bile mutlu etmeye yetti beni :*
Çok çok tşk ederim balım, daha iyileri sizlere nasip olsun..

Hamide... Gel kaynanamla tanıştırayım seni :))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kuzum benim hepsini iyi günelrde mutlu mesut kullan emi..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Sağol bitanem, Allahım daha iyilerini sana nasip etsin..

zeynep dedi ki...

Hım ufukta evlilik var demek:) geç oldu ama bende kutlayayım nice yıllara.
Güzel günlerde sağlıkla huzurla kullan hediyelerini.
Hayırlı Cuma,lar.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

zeynep... Ufukta değil ama olacak işte, ama ne zaman bilmiyorum :p Allah razı olsun canım sağolasın, cümlemizin yeni yaşları hayırlı sağlıklı olsun..
Hayırlı Cumalar..

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeylerin olmuş canım, hepsini güle güle ağız tadıyla kullanmak nasip olsun inşallah :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Âmin inşAllah balımmm, Allahım sana da herbirşeyin en hayırlısını nasip eder inşAllahhh :)

tubitos dedi ki...

canım iyi günlerde kullan çeyiz kısmı bu işin en zevkli yanı :)

Petrl dedi ki...

Beni kiskandiriyorsun farkindasin dimi :(( üüü bak bana hediye yok yani sen yine ...gercekten... sanslisin :)
güle güle kullan hepsini -aynen oje bende pek kullanmam hatta 1 kere kullanmisligim var. sevgilerimle

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitom... Sanırım haklısın canım, yavaştan giriyorum çeyiz mevzusuna bende :)

PetrolMaviSevilmezm!... Canımm seni üzgün görürken şansı ne yapayım ki ben :) Tşk ederim canım benim, hepimiz eşyalarımızı iyi günlerde kullanalım inşAllah, oje konusunda benden de betermişsin sen :D

Hayat kitabım :) dedi ki...

Hepsini güle güle sağlık ve huzurla kullan canım... :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sevda krc... Sağol canım benim :*