Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

31 Aralık 2011 Cumartesi

2012 Yeni Birşeyler İstemiyorum Senden, Varolanlara Dokunma Yeter!

" 2011 gidiyor.. Bir daha gelmeyecek.. Yerini 2012'ye bırakıp ayrılıyor aramızdan.. Ama tam gitmek üzereyken kolundan tutup oturtum onu karşıma.. Söyleyeceklerim var sana dedim, dinle beni!.. ve söyleyeceklerimi bir ok gibi sundum suratına.. Sen gibi, senden önce gelen 2010 - 2009'da iyi gelmedi bana.. 2009'da en sevdiğimi, hayatımı inşa edenimi hiç umulmadık bir anda, aniden verdim toprağa.. 2010'a taze acımla, yaşlı gözlerimde girdim.. Bu duruma isyan etmedim, asileşmedim, yaradana küsmedim, ama gözlerimden akan yaşlara da engel olamadım.. Ağladım çok ağladım, bazen sesli sesli hıçkıra hıçkıra, bazen usul usul içime akıta akıta.. ki hâla da ağlıyorum.. Geçmez, geçmeyecek bu acım biliyorum ama hep deriz ya hayat devam ediyor diye, bende dedim kendi kendime hayat devam ediyor diye.. Yediremesemde, inanamasamda, hep bir yerlerden çıkıp gelecek gibi hissetsemde, hayat onsuz da kaldığı yerden devam ediyor.. |ve bu bana çok koyuyor..| Acılı, gözü yaşlı da olsam iyileşmeyi öğrenmeli, benden küçük kardeşime herşeye rağmen dik durarak örnek olmalıydım.. Güçlü görünmeli, içimdeki yangını dışıma yansıtmamalıydım.. Beni görenler helal be diyebilmeliydi.. Kafaya koymuştum iyileşecektim.. ama nasıl.. İşte tam bunun için çabalamaya başladığım anda Sbr'ye evet dedim, sözlendim, nişanlandım.. Onun da desteği ile tamam dedim bu kez düzeleceğim, 2009'da toprağa koyduğum can parçamı göz yaşı ile değil de, dualarla tatlı anılarla anacağım.. Nişanlımın desteği ile tam yerden kalkacakken, 2011 sen geldin ve gelmenle beraber abimi askere götürdün.. Birden yine ıssızlaştırdın evimizi, bıraktın bir başımıza.. Daha biz alışamamışken yalnızlığımıza, birde abisiz kaldım. Terör nedeni ile yüreğimiz ağzımızda hep, bu olaylar zaman oluyor yemek bile yiyemememize neden oluyor.. Aklımız, kalbimiz mehmetçiklerimizde kalıyor.. Bütün bunlar yetmezmiş gibi birde dedemi alıp ebediyete gömdün.. O da yetmedi kime güvendiysem darbe attırdın.. Bütün dalları ellerimde bıraktırdın.. Geldi mi herşey üstü üstüne gelirmiş, bunu da doğrulattın.. Sayende yalnızlığı, bir başınalığı, güvensizliği, çıkarlar üzerine kurulmuş yakınlığı, ihtiyacın olduğunda etrafında kimsenin olmadığını öğrendim.. Şuan seni şafak sayarak kapatacağım ve kısmetse 2012'de asker abime kavuşacağım.. Söyle 2012'ye aklını başına devşirsin, ayağını denk alsın.. Uğraşmasın ne benimle, ne de sevdiklerimle.. Bu yıl bıraksın bizleri kendi hâllerimize.. Ne olur söyle ona sağa salim kavuştursun bizi abime.. Ne olur söyle ona almasın sevdiklerimi zamansız.. Ne olur söyle ona darbe atmasın artık kimse bizlere.. Ne olur yalvarıyorum sana, söyle ona bizi etmesin ne dosta, ne namerde muhtaç.. Söyle ona sağlığımız, huzurumuz daim olsun, varsın girmesin boğamızdan sıcak aş.. Söyle ona kurduğum yeni dostluklarıma bulaşmasın, daim eylesin.. Ne olur söyle ona, ne olur söyle, söyleee!.. " Bu bir iç döküş yazısıdır.. İnşAllah bir daha tekrarı olmayacaktır..

1 yıl..  12 ay.. 2011 son aylarında da olsa güldürdü yüzümü.. Varolanlara dokunmadı.. Yeni arkadaşlıklar, dostluklar kurmama neden oldu.. İyiliğin hâla var olduğunu ispatlattı.. Dilerim 2012 dokunmaz onlara.. Merak etmeyin sakın iyiyim, güçlü görünmeyi öğrendim.. Hepimize sağlıklı, mutlu, huzur dolu yıl olsun.. Dilerim 2012 hepimizin yılı olur, yüzümüz hep güler :))) 2011'in son postuda başarı ile yayınlanmıştır.. 2012'de yeni yeni postlarda görüşmek üzere, hoşçakalın..
... Gülümsememiz Eksilmesin ...