Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

30 Aralık 2011 Cuma

Teşekkürler LuxyBox :)

Bu muhteşem paket dün geldi ve beni benden aldı.. O kadar özenli paketlenmişti ki açmaya kıyamadım.. Böylesine özenli bir paketi, benimde özenli bir postla birleştirmem gerekirdi.. Bu nedenle her anını fotoğrafladım ta ki en son ana kadar :) Ürünleri görünce bir mutlu oldum ki, aşk yaşamaya başladım :) Onun için paket açıldıktan sonra ürünlerin tek tek fotoğrafı yok :).. ama şukadarını söyleyeyim kaliteli, mis kokulu ürünler çok güzeller..
İşte bu sahne ürünleri görmemle aşık olmamın tek kanıtı :).. Bu özel ve bir o kadarda güzel paket için teşekkürler LuxyBox teşekkürler Tuğba GENÇ :)

9 yorum:

Ülkü dedi ki...

Güle güle kullan gülüm :)

sevil şahin dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım

Yaşamın kaynağı Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice MUTLU YILLAR!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ama ben de istiyorum bi bana gelmedi heralde... bana bi anlat nası aldın şekerim bunu; DM at :D

DOREMİ dedi ki...

Nice güzel yıllara..yeni yılın kutlu olsun..:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Sağol caniçem :*

sevil şahin... Tşkler canım :)
Ne güzel bir dilek bu, âmin canım, Mutlu yıllara öpüyorum :*

Hamide... Canım benim bloggerlara gönderildi, dm atayım himen sana :)

crazywomenrosemary... Sağol balım, mutlu yıllara öpüyorum :*

uğurböceği dedi ki...

mutlu yıllar

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

uğurböceği... Sanada mutlu yıllar canım :*

Petrl dedi ki...

hani icinde ne var onu göstermemissin ..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

PetroLmaviSevilmezm!... Canım o an dona aklıp aşk yaşadım ürünlerle :) Fotolamak yarıda kaldı :)