Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

31 Aralık 2011 Cumartesi

Teşekkürler Çikolata Sepeti :)

Dün eve gittiğimde annem bana kargo geldiğini ve hemen açmam gerektiğini söyledi, ben gelene kadar açmamış beklemiş ama artık dayanacak gücü kalmamış sanırım.. Hemen tutuşturdu elime.. Baktım Çikolata Sepetinden gelmiş :) Anne dedim kusura bakma ama biraz daha bekleyeceksin, çünkü her aşamayı fotoğraflamam lazım :)
Bu özenli paketi kıyamadan yavaşça açıyordum ki, ortaya çikolatalar çıkınca artık annemin sabrı taştı ve dayanamayıp yiyiverdi, bende tam dolu olarak çekemedim :)
Bu güzel jest için Çikolata Sepetine kocaman kocaman teşekkürler, enfes çikolatalarınızla ağzımızı tatlandırdınız..
Anneminde çok selamı var, teşekkür ediyor, ellerine sağlık diyor :)


14 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ama ne yazıo çözemedim valla:)))afiyet olsun meleğim

Ülkü dedi ki...

Afiyet olsun , ağzınızın tadı hiç bozulmasın kuzum :) annende iyi sabretmiş yice tabi afiyet bal şeker olsun ona :)

tubitos dedi ki...

canım çok güzelmiş paketine bayıldım afiyetle yiyin :)

Unknown dedi ki...

afiyet olsun..benimki 2sine kaldı..

BÜTÜ dedi ki...

canımmmm mutlu seneler :) her şey gönlünce olsun :)

nilerk dedi ki...

afiyet olsun bakınca bile ağzım sulandı çikolata aşkı işte :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

moda_kesh... Cares yazıyo lokumum, benlen alakası yok markası o :)

Ülküm... Sağol, Allah razı olsun caniçem..

tubitom... Sağol bebeim,sizde afiyetle yeyin :)

Gul/İnn... Sağol canım, geç olsun güç olmasın..

BÜTÜ... Sağol bitanem, mutlu senelere :*

nilerk... Sağol canım, yanaş ekrana al bitane canın sağolsun senin :)

bırtutamkekik dedi ki...

2011 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kaldı bile...
2012, daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin inşallah hepimize...
Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun...:)
Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim...
Mutlu Yıllar!!

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ay ben de olsam dayanamzdım:)


http://aysstyle.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

birtutamkekik... Ne güzel dilekler bunlar.. Teşekkürler, mutlu yıllara :)

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE... Annem haklı yani dimi :)

Petrl dedi ki...

aldim bi kactane ona göre :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

PetroLmaviSevilmezm!... Afiyet olsun canım :)

sevda s. dedi ki...

Üff olsaydı da yeseydim şimdi :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... :) Sizin evde bir köşede illa vardır hollandadan gelenlerden bebeim bul ye :D