Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

17 Aralık 2011 Cumartesi

Gözü Yaşlı Gelin..

.
Bizim burada evlenecek kızların, kınasında yada düğününde yağmur yağarsa gelinin gözü yaşlı derler..
Peki Haziran - Temmuz - Ağustosta evlenen kızlar gözü yaşlı olduklarını nasıl ispatlayacaklar :)
Sonuçta her gelin evinden ailesinden ayrılırken üzülür ama dimi..
Haydin Hayırlı Hafta Sonlarımız Olsun, Öpünüldünüz :*
..

10 yorum:

Ülkü dedi ki...

Sende öpüldün iyi hafta sonları :) saçma yağmurla bağdaştırılan konuda :)

hayatreceli dedi ki...

yok canım o yağmurla ölçülemez bizde yağmur yağarsa bu evlilik çok bereketli olucak derler. Sonuçta her kız giderken hüzün en baştadır ağlamadan gitmek ne mümkün değil mi??
:)

sevgiler...

Assenol dedi ki...

Canım benim sen şimdiden evden ayrılmanın verdiği hissiyata girmişsin :) Tabi ki her gelin üzülür canım benim :) Sana da güzel hafta sonları olsun :)

abherî dedi ki...

Bir miminiz var efendim, bloğuma beklerim..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Saçma falan ama burada öyle inanılıyor bacımm, iyi haftalar tekrar öperim :)

REÇELİM... Canım yöreye göre söylem elbet değişir ama değişmeyen tek şey yağmur berekettir :)

Assenol... Daha var benim düğüne ama tabiki evden ayrılmak zor :/
İyi haftalar canım..

ahberi... Tşk ederim, sağolasın..

tubitos dedi ki...

canım ben haziranda nişanlandım tüm haziran yağışlıydı :) benm şansıma nişan günümde yağmamıştı. mevsimler değişti artık haziran temmuz ağustosta da yağmur yağıyo artık :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum... nası ispat etcekler ???

http://moda-kulisi.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitom... Haklısın canım düzen alt üst oldu, haziranda da yağabiliyor, unutmuşum birden bunu ;)

Moda Kulisi... Kızların gözlerine limon mu sıksalar acaba :)

Unknown dedi ki...

canımsın beniiiim :) bi tanem yazdıklarını okurken o kadar mutlu oluyorum ki hem postların hem de bize karşı içten sözlerinle kardeş gibi görüyorum seni inan :))

güzel kuzum ben de yazın evlendim gözümün yaşını ispatlayamadım valla heheh :) annem hala ben ağladım sen gayet mutlu gittin der :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BeTwin Us... Canım benimm sende, sizde aynısınız benim için, bilmukabele.. Sanaldan ötesiniz..

Gelinler derler ya hem ağlarım hem giderim diye, direk giderim demişsin ozaman :)