Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

15 Aralık 2011 Perşembe

Millet Vekili Oldum..

.
Akşam uyumadan önce annemi iyice tembihliyorum..
" Bak anne sabah kardeşim okula gitmeden önce beni uyandır,
kahvaltıda şunları bunları yapacağım, çocuğun iştahı açılsın beraber yiyelim aç gitmesin okula.. "
gibi buna benzer pek çok şey söyleyip uyuyorum..
Sabah annem çağırıyor, çağırıyor, çağırıyor, çıldırıyor uyanmıyorum :)..
..

15 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

:))bencde tam milletvekillik olay

hayatreceli dedi ki...

hayırlara çıksın inşallah rüyan sanırım rüya görmüşsün...

sevgiler...

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

tebrik ediyorum seni canım, bizim için de bir güzellik yaparsın artık ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... :)) Akşam söz ver sabah tutma, tam milletvekili oldum ya :)

REÇELİM... Rüya değil balım, gerçek bu :D

Turta Tadında Yaşamak... Yaparım tabi yapmam mı bak söz verdim ama bir sonraki postta unuturum, nede olsa milletvekilliği böyle birşey :D

Ülkü dedi ki...

Ayıp ayıp :)

aşgaane dedi ki...

seni seniii:) sırf vaat haaa:)

Petrl dedi ki...

üff canim ya bende kalkamama hicc istedgn kadar cagir yani :D
sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Haklısın bacım, aslında uyandığımda tekrar uyumasam sorun çözülecek ama nerdeee :D

hayat güzel... Aynen canım, vaat var icraat yok :)

PetroLmaviSevilmezm!... Davaul zurna çalsam yine mi kalkman canım :)

Ülkü dedi ki...

Evet canım hemen kalkmak gerek yoksa kalıyorsun hemen kalkınca çok daha dinç oluyorsun ayrıca

GüzelGül dedi ki...

bende öyleyim canim ne zaman erken kalkip birsey yapmak istesem kalkamam kaldiramazlarda :)

Mein Blog/Blogum

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Bunları biliyorum bilmesinede uygulayamıyorum yaa.. Şimdi eve gider yine sabah için vaat verir, tutmam kesinn :D

guzelgul... Aynen canım aynenn, ama pazar sabahlarında ne var bilmem erkenden hortluyorum yaaa :)

hemera-nyks dedi ki...

heheh çatlak :)
-
hemera

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hemera-nkys... :))

sevda s. dedi ki...

Vaatlerine kanmayalım yani :)
Çok şekersin yaa, annenin yerinde olmak istemezdim; çabuk uyanan biri olarak uyanamayanlara ben de çıldırırdım sanırım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Evet canım söz verip tutamıyorum bu konuda malesef, tam milletvekilleri gibi, gerçi onlar her konuda tutamıyorlar ama neyse :D