Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

31 Mayıs 2011 Salı

Asker Yolu Beklerim, Günü Güne Eklerim..

Asker yolu beklemek, beklemelerin en hüzünlüsü...
İlk defa asker yolu bekliyoruz, belki bundandır bize ağır gelmesi, günlerin geçmemesi...
Kulağımız, gözümüz hep telefonda. Aradığı zaman sanki dünya ayaklarımızın altında, Aramadığı zaman sanki biz ayaklar altındayız :(
Allah'ım sen kimseyide bizide korktuğumuzla sınama yarebbim. amin
Ne yedi, ne içti, benim yediğimden yiyor mudur, rahat mıdır, sağlığı yerinde midir, banyo yapmış mıdır, komutanları arkadaşları iyi midir, ....
gibi uzayıp giden sorular listesi çıkıveriyor bu bekleyişte. Sevdiği yemekler boğamızdan geçmez oluyor, gün saymaktan başka birşey gelmiyor elimizden...

Asker yolu bekleriz, Günü güne ekleriz, Sen git abim askere, Biz yolunu bekleriz...
Diyoruz, Yeterki sağa salim kavuşalımm...
Abimsiz günlerimiz hızlı geçsin istiyoruz. Çok şey istemiyoruz dimi :)
Mehtaba kavuştuk, Şafağı Sayıyoruz :)
Allah'ım tüm askerlerimizi koru kolla, onlar sana, vatan onlara emanet. Sen hayırlısı ile tüm bekleyenleri sağa salim kavuştur. amin.
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

39 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım sağ sağsağlim gelsin abin askerden.Ahh o bekleyiş sürecini ben de yaşadım abimde hatta sevgilimde o yüzden seni çok iyi anlıyorum insan bir de iyice duygusal oluyor Allah sabır versin canım.

DOREMİ dedi ki...

dileğin gerçekleşir dilerim..:))

Adsız dedi ki...

Allah tüm askerlerimizi bağışlasin ve korusun , Rabbim sie de sabır versin gercekten zor bir donem ama inşallah sag salim yapar gelir ..

Unknown dedi ki...

cnm benimde kardesim askerden yeni geldi,seni cok iyi anlıyorum,ama inanki sayılı gün cabuk geciyor,tabi ordakilere gecmiyor malesef.bir an önce kavusman dileklerimle...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

allah hem sizin hem de tüm asker yolu bekleyen ailelerin eşlerin sağ salim beklediklerine kavuşmasını nasip etsin... size beklerken ona da yaparken sabırlar versin... benim de küçücük 20 yaşında olan kardeşim seneye gidecek, bilmiyorum ben, biz nasıl bekleyeceğiz... ne diyelim ama allah hepimizin yardımcısı olsun...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Zetom... amin canım dualarımız tüm askerlerin sağa salim gelmesinde. Ben daha önce hiç yaşamamıştım çok ağır geliyor canım ya.Herşeye ağlayasım geliyor, gözüm kulağım haberlerde çok sancılı bir dönemdeyiz aile boyu. Saolasın cnm Allahım tüm bekleyenlere sabır versin.

crazywomenrosemary... inşAllah canımmm :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k... Amin canım aminnn. Allah razı olsun, tüm askerler bekleyenlerine sağsalim kavuşur inşAllah.

Chic'o'latte... Allah sizi kavuşturmuş darısı bize inşAllah :) Allah razı olsun sağolsın.

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım benim nişanlım gittiğinde bende çok zor günler geçirdim aynı düşünceler aynı sıkıntılar allah sağ salim gelmeyi nasip etsin inşallah hayırlı teskereler:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hamide Tekin... amin cnm Allah razı olsun. Aileden birini göndermeyince anlayamıyor insan, gidenlerin ailelerine Allah kavuştursun diyor ama tam yaşayamıyor. Şuan tüm asker yolu bekleyenleri okadar iyi anlıyorum ki. Allahım seninde kardeşinede şimdiden hayırlı tezkereler nasip etsin, sizlere sabır, güç versin.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Moda ve Hobi Perisi... Siz kavuşmuşsunuz darısı bize tatlım ya, bu bekleyiş çok acayipp bazı anlar oluyor yürek dayanmıyor. Allah razı olsun saol canım.

coco-jelly dedi ki...

canım Allah kavuştursun...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

coco-jelly... Allah razı olsun canım.

xcelis dedi ki...

ayy ne kadar iyi anlıyorum seni bi bilsen benim hayatımın anlamıda 460 gün yaptı ve 5 sene oldu geleli ama inan öyle bi psikolojiki halen yanından ayrıldığımda sanki askerde gibime geliyor ayy neysee...telefonda bile görüşseniz kesinlikle mektup at derim çünkü öyle değerli oluyormuş ki eline ulaştığında bunu sana iletecektir eminim.
Allah tüm askerlerimizi içinde abiciğinide korusun kazasız belasız sevdiklerine kavuşşun inşallah Öpüyorum senii...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

xcelis... ayy nekadar içten yazmışsın canım ya gözlerim doldu okurken :( Allahım hiçbirimizi sevdiğinden ayrı koymasın. Mektup yazmak istiyorum bende, ama inan ne yazılır şuan hiç bilmiyorum. içten ve güzel dileklerin için tşk ediyorum ve canı gönülden aminnn diyorum, Allah razı olsun bende öpüyorum koccaman :)

Yeşim dedi ki...

Canım Allah sağlıkla kavuştursun inşallah. Hayırlı tezkereler olsun.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Aminnn Sağolasın ablacığımm Allah razı olsun.

Muhterem dedi ki...

canım 25 mayısta eşimi uzun dönem asker olarak Samsun'a gönderim . Yazdıklarını birebir yaşıyorum , içim sızlıyor ama sabrediyorum .Telefonum hep cebimde ,sesi en sonda ...
aradığında sesimi en iyi tonunda çıkarıyorum ki üzülmesin ama telefon kapanınca gözyaşlarıma engel olamıyorum ...
Sadece canı sağolsun bugünlerde gececek elbet diyorum , Allah ölüm ayrılığı vermesin bugünlerde gececek elbet ...

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Canım Allah kavuştursun. Rabbim tüm asker yolu gözleyenlerimizi tez zamanda kavuştursun inşallah! Hayırlı tezkereler olsun inş!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

!POSH BUTİK! Allah razı olsun canım benim, sağa salim gelsin doya doya sarılayım inşAllah.

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim inşallah hemencecik geçer ve sağ salim döner. Bu arada, takvim süper olmuş :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Muhterem... Bizimkide uzun dönem canım ya Allahım cümlemizin askerini korusun. Acemi birliğindeyken de zorlanmıştım ama Doğuda olunca dahada zormuş onu anladım :( Dediğin gibi Allahım ölüm vermesin, zorda olsa başka herşeye dayanırız.

Miss Sensible... Amin canım benim aminnnn. Takvimi askeri eşya satan dükkanlar veriyor hayatım. ön tarafı kartvizit, arka tarafı şafak sayar :)

Giz dedi ki...

Tatlım benim de abim askere gidince zaman geçmemişti. O kadar üstüne titredik Ağrı Doğubeyazıt'a gitmişti annem de günleri saymıştı. Ne zor bir şeydir bilirim, tez zamanda kavuşmanız dileğiyle tatlım yine kavuşmuşsunuz bak mehtaba :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Canım sanki haftalar hafları kovalıyor gibi geliyor ama şafağa baktığımızda hep karanlık... Zaman geçiyor ama şafağa işlemiyor gibi oluyor. Allah razı olsun canım tüm herkes askerine sağlıkla kavuşur inşAllah. Mehtaba kavuştuk, şafağı beklemekteyiz :)

Assenol dedi ki...

Benim kardeşimde yeni geldi :) Bizimki kısa dönemdi ama inanki çok çabuk geçicek gelmesine 1 hafta kala biraz nedense yavaş geçicek o kadar :)Allah tez vakitte kavuştursun sağlıkla :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Assenol... Gözünüz aydın :) morel verdin ama hem uzun dönem hem doğu nasıl geçecek bilemiyorum, şafak henüz çok karanlık...
Sağlıkla kavuşalımda bekleriz ne yapalım, iyi dileklerin için Allah razı olsun...

Hoşgeldin :)

Adsız dedi ki...

vay, ailelerin de bu kağıttan doldurduklarını bilmiyordum. geçmiş olsun..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayalhanem... Dağıtıma geldiğinde askerimiz vermişte bizde dolduruyoruz.

4 dedi ki...

Ben Nisanlimi´da ayni bu sekil beklemistim.. O günler hic bitmicek saniyordum ama bak Nisanlim askerden geldi, biz Nisanlandik ve simdi Dügün hazirliklari diye kosturuyoruz.
Abin´de insallah sag saglim döner ve yine kavusursun tatlim.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Moda Boncugu... Allah sizi kavuşturmuş canım gözün aydın, darısı bize ve bizim gibi bekleyenlere olsun hayırlısından inşAllah. İyi dileklerin için tşk ederim canım, Allahım sanada hayırlı, mutlu, huzurlu, sağlık dolu bir yuva nasip etsin (amin)

AsOrTiK dedi ki...

sayılı gün çabuk geçer derler, bittiğinde siz de aynı sözleri söyleceksiniz inşallah. hayırlı teskereler abinize. siz de gönlünüzü ferah tutun.
sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

asortik:... Evet hep öyle derler canım inşAllah bu sözü söylemek bizede nasip olur. Allah razı olsun..

Hoşgeldin.

pınar dedi ki...

Allah sağ salim kavuştursun inşallah.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

domatessuyu... inşAllah, Allah razı olsun.

Ülkü dedi ki...

Rabbim sağ salim gelmEsini nasip etsin.Amin.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülkü... Amin, amin, amin.. Allah razı olsun hayatım..

aysesule dedi ki...

Allah Kavuştursun sağ salim inşallah..
Bi de bi şeyi merak ettim 460 sayısını o şekilde nasıl yazdınız sayılarla yani..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

aysesule... Allah razı olsun canım.. Onu abim askeri kıyafetler satan dükkandan almış.. Biz yapmadık yani, Mağazanın kartı o, arka tarafında mağazanın sahibinin bilgileri var yani.. Adam arka kısmınada şafak sayar bastırmış canım..

aysesule dedi ki...

Anladım canım...Bilgiler için teşekkürler...
Bu arada blogunla yeni tanıştım,yazılarında hep dile getirdiğin gibi okurken gülümse yüzümden eksik olmadı onun için de teşekkürler...;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

aysesule... Rica ederim canım..
Blogum adına çok teşekkür ederim, sabah saatlerinde yorumun öyle mutlu etti ki beni, sayende bugünüde kurtardım :)
Sadece beni okurken değil, rabbim bir ömür yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin canım..