Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Biz Kangal Yemeğe Gittik, Size Okuması Kaldı..

.
Merhaba hayırlı haftalar olsun canciğer kuzu sarmalarım ^_^

Nisan başında otların yeşilliklerin çıkması ile şalvarlarımızı çektik ve kendimizi bir tarlada buluverdik.
Daha önce şurda da dediğim gibi çok otçulumdur :) Neyse efenim girdik tarlaya sardırdık kangallara. ( Kangal: Dikenli bir bitkidir, soyulup kökü yenir. Hemoroid'e iyi geldiğini duydum ama kesin bilgi vermeyeyim, ben tadını çoooook sevdiğim için yiyorum. Dikenli olduğu için de koparırken can acıtıyor, kanatıyor bile ama belki de bu zorluğudur onu bukadar sevme nedenim :) )
Şimdide resimlerle anlatmaya devam edelim..
Arabadan inip direk fırladım hemen çömdüm yemeğe başladım. Ne ka güzel tadı varrr ımmm ımmmm :)
Sonra dayanamadım tek yemeğe, toplayıp anama taşıdım, ben topladım o yedi.. Aile boyu otçuluz..
... Topladıkça topladık, yedikçe yedikk ...
O kadar çok topladık ki; dikenler elimde horon tepmeye başladı, ama sorsanız kangala doydun mu diye cıx derim o derece de doyumsuzum :)
Ne güzel de anlatıyorum kendimi dimi ehehehe
Şalvarımı Giyerim, Kangalımı Yerim
Sizde Oturun Okuyun ;)

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...
♥ 

20 yorum:

ata_306 dedi ki...

aaa ben de çok severim yahu kangalı çocukken az dikeni batmadı elime bende isterim yollasana banada salatasını yapıyorumusunuz

SİNİRLİ dedi ki...

Başlığı görünce "M"angal yerine acaba sehven "K"angal mı yazdın diye düşündüm de, sinir olmuştum!
Ot yemeklerine sinir olurum, size afiyet olsun! ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ata_306... Valla canım bulsam ben yicem de malesef kartlaştı, çiçeklendi artık yenmez. Ama oralarda varsa sen yolla bana ;) Yoo salatasını yapmıyoruz bilmiyoruz. Zaten bilsekte salataya doğrarken yer bitiririm ben :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

SİNİRLİ... Sinir olmak kanında var :) Sen etçil ben otçul, saol afiyet oldu keşke daha da olsa ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hiç yemedim bilmiyorum belkide ufakken yemişimdir ama hatırlamıyorum...benımde soframdan otlar hiç eksik olmaz...afiyet olsun cnm şalvar süperrr rahat dimi bu arada :) giyince çıkarasıda gelmıyo insanın :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥... Yolun benim gibi tarlaya düşmüşse yemiş olabilirsin :) Sanada afiyet olsun sofrandakiler canım. Çok rahat efil efil, yazın çok iyi oluyor kendinden klimalı gibi :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bu bitkiyi biliyorum ama adının bu olduğunu bilmiyordum. İlk fırsatta tadına bi bakıcam.:) dikenlerinden korunarak.:)

Yeşim dedi ki...

Ayy severim senin şalvarını :) Canım ben de severim kangalı :) tadı sahiden güzeldir. Çocukken çok toplayıp yerdim :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hiç duymadım vallahi.Hemen google amcaya sorucam nerede bulunur nasıl yenir diye teşekkür ederim :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

O.K.A.-MAVİ TUTKU... Aynı bitkiler farklı yerlede değişik isimlerde olabiliyorlar. Kangal sezonu bitti diye biliyorum ama bulursanız afiyet olsun diyorum, tabi dikenlerinden korunarak :)

Yeşim... ayyy utandırma beni abla :) Şalvarla çok rahat ediyorum valla :) Kangalı biliyor ve seviyor olmana nedne bu kadar sevindim bilmiyorum ama ççoooook sevindim ya :)) Afiyet olsun yarasınn..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YeMek vAkTi/AyLiN... Valla canım daha duymadığımız neler neler vardır. Ama google amca kangal konusunda yetersiz benden söylemesi :) Sen yemek istediğinde martın sonu ile nisanın sonu arası gel yanıma nerede nasıl yenilir şekil a olarak gösteririm sana :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

oooohhh ne de güzel yapmışsınız afiyet bal şeker olsun... köyümü özlediğimi fark ettim. ne güzel doğa kuş böcek organiğin allahııı :) neyse sen de benim maceralarıma bak... http://hamidetekin.blogspot.com

Sazan dedi ki...

Çok özendim yahu :)

Darısı başıma, özlemişim bi de, hımmmm...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sazan... Canım benim darısı isteyen tüm cemi cümle blogerların başına :)

Giz dedi ki...

Yaaa canım ben bu postuna yorum yazmıştım nereye gitmiş :(((
Pembe Esinti'm doğadan korapılarak yenen şeylerin tadı bir başka oluyor, ben de Kaz Dağlarına gittiğimizde kuzu kulağı koparıp yemeyi çok severim ama kangalı hiç duymadım ve tadını da çok merak ettim canım :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hamide Tekin.. Canım sana cvp yazmıştım ama nereye gitti ki acaba :( Saol cnm gel beraber afiyet bal şeker olsun. Doğa gibisi doğada olmak gibisi yok.

Giz'im...Canım benim bir önceki posta yazmışsın halada orada duruyor, üzülme güzelim :)

üzüm kuşu dedi ki...

şalvarı güzel afiyet olsun şeker

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... Kendi güzel saol sanada olsun :)

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

o, bu değilde, shoplara bayıldım :D
Birinde animayson, birinde kalp. Süper :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬... :)) Teşekkür ederim Saolasın.