Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Aralık 2011 Cumartesi

Hani Geçenlerde Doğmuştum Ya Been, İşte Buda Doğum Çiçeem :)

Bu güzel mi güzel başlıktan sonra aslında hiç bir şey yazmasam da olur değil mi :))
Başlıktanda anlaşıldığı gibi doğum günümde Sbr'min gönderdiği doğum çiçeğim oluyor kendisi.. Zamanımın çoğunu iş yerinde geçirdiğim ve sürekli gözümün önünde olmasını istediğim için işyerinde yanı başımda duruyor kendisi.. Ama resimdeki gibi masanın tepesinde değil, ona ayırdığım güzel bir köşede ikamet ediyor:) Suluyorum, öpüyorum, konuşuyorum onunla.. Çiçeğimi, çiçeğimi göndereni ve bütün bu hayatı bana bahşedeni seviyorum hemde çok seviyorum..
Hayırlı Hafta Sonlarımız Olsun
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

29 yorum:

Ülkü dedi ki...

İyi hafta sonları canım :) benim damatlarda biliyor işini :) eferim ona :)

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum ne güzel çiçek nice mutlu yaşlara:)

nilerk dedi ki...

çok hoş bir çiçek ,gönderenin ne kadar zevkli olduğunun bir kanıtı sanırım...

Adsız dedi ki...

sana da güzel haftasonları bacım :)

Adsız dedi ki...

dogum günün kutlu olsun iyi haftasonları çiçeğin çok güzelmiş :)

Hayat kitabım :) dedi ki...

iyi hafta sonları tatlım,doğum günün kutlu olsun,sevdiğinden gelen bu hediye çok anlamlı,inşallah sevginizde bir ömür bu güzel zambak gibi diri ve taze olur.çok öpüyorum.hayatınızdan aşk eksik olmasın. :)

GüzelGül dedi ki...

Ne güzel cicekler ins hic solmazlar :)

Bu arada herkesi cekilisime beklerim

Mein Blog/Blogum

hayatreceli dedi ki...

harika bir çiçek ona iyi bak hiç solmasın, insanın arkadaşlarının dostlarının olması ne güzel yaa hele ki böyle özel günlerde hatırlanmak daha da bir güzell:)

sevgiler..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Senin damat olmak kolay değil, tabi ki bilecekler işlerini :)
İyi hafta sonları ay parçam..

cemre... Evet çok güzel canım, tşk ederim sağolasın..

nilerk... Çok tşk ederim canım, gönderenin ne kadar zevkli olduğunu beni görebilseydin daha net anlardın bebeim :p

Nalan... Sağol bacım :)

Benli Begonya... Tşk ederim canım, evet çok güzeller ya, sanada iyi hafta sonları :)

Sevda krc... Sen ne güzel birşeysin ya! Yorumun hoşluğuna bak, gani ganisi sana nasip olsun canım, bende öpüyorum çok:*

guzelgul... İnşAllah canım, elimden gelen özveriyi göstereceğim ona :)

REÇELİM... İnsanın nişanlısından gelince de başka oluyor canım, gözüm gibi bakıyorum ve bakacağım inşAllah :)

tubitos dedi ki...

allah mutluluğunuzu bozmasın canımcım hep mutlu olun..

reyhane dedi ki...

Oh oh yarasın:)

Adsız dedi ki...

Canım benim artık ılerde evinize terfi eder bu çiçek gözün gibi bakacağın icin :))

Öpüyorum seni cok , hayırlı hafta sonları :)

cecilia dedi ki...

cnmcım çiçeğin çok güzelmiş, arkadaşın çok ince, hep mutlu yaşlara! öptüm seni ;*

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

allahıım ne centilmen eşlerimiz var yahuuu :D aferin damada :D

S&A dedi ki...

Kuzucum çiçeğin çok güzelmiş,ben de çok severim bu çiçeği ama soldurmuştum dikkat et sen ,)

Stil Direktoru dedi ki...

aferim kardeşime değer bilecek tabe senin değerini bilmeyenin aklından şüphe ederim öperim kuzumu

Adsız dedi ki...

çiçegin güzelmiş....

YETENEK-SİZİN dedi ki...

senin doğum çiçeni sevsinler çiçeeem

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum bende ödülün var:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitom... Allah razı olsun bebeim, sizde hep mutlu en mutlu olun..

reyhane... :))

e.n.k'm... inşAllah öyle olacak canım, bende öpüyorum çok :*

cecilia... Çok tşk ederim canım, bende öptüm :*

Hamide... :) Evet canım ya hep varolsunlar hayatımızda..

S♥A... Tşkler Canım, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum hep benimle olması ve solmaması için, umarım başarırım.

Stilim... Yine son sözü söyleyip, noktaladın abla, sağol :)

Adsız... Evet tşk ederimm çok çok güzelll..

YETENEK-SİZİN... Sevsinler bebeim :)

cemre... Teşekkürler canım..

aşgaane dedi ki...

bulmuş böyle tatlı dilli,
şeker kızı, kıymetiniş bilsin tabii:) aferin damat beye:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayat güzel... Canım benim utandırdın beni ya, senin ö tatlı gözlerin olmasaydı ben hiç tatlı olmazdım canım, sağol :*

Seda dedi ki...

Seninde gülümsemen eksilmesin :-) takip ettiğin bloğlar arasında Gencer'im de var..rica etsem onu yeni adresimizle değiştirebilirmisn? yani zahmet olmassa..ne zamandır yeni adresteyiz de..senide bekleriz,gelirsen çok memnun oluruz..çok sevgiler..
www.gencergenc.com

DOREMİ dedi ki...

Çok ayıpladım kendimi doğum gününü kutlamamışım.iyiki doğmuşsun canım..:))Bu güzel paylaşımlarınla beraberiz..:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Seda... Peki :)

crazywomanrosemary... Estafirullaf canım benim çok tşk ederim sağolasın, öpüyorum çok :*

vintageduygular dedi ki...

Gecmis dogum gününüz kutlu olsun,nice mutlu saglikli yillara ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Vintage Duygular... Teşekkür ederimm, âmin hep beraber mutlu sağlıklı yıllara inşAllah :*

pastaguvercini dedi ki...

geçmiş doğum dgünün kutlu olsun cnm,sevginiz her geçen gün artsın inş.,bende beklerim sevgiler.. çiçeğin çok güzelmiş bu arada :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pastaguvercini... Tşk ederim ve kocaman bir âmin bebeim..