Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

26 Kasım 2011 Cumartesi

Maviyi Gözlerinde Sevdiğim.. Canımın Canı..

Bal dolması,
Güzeller güzeli yeğenim..
Canım..
Teyzesinin ilk göz ağrı..
Yeğen nedir, nasıl birşeydir öğretenim..
Canımın canı..
Okula başladı benim küçük artistim.. 23 nisan kutlamasında da görev aldı.. Bir güzel, bir afilli oldu ki.. Canlı görseniz kesin yerdiniz :) Öğretmeninin daha önceden öğrettiği hareketleri şaşırmadan, eksiksiz yaptı.. Nasıl duygulu, hisli anlardı.. Ablam ağladı.. Ana yüreği işte, dayanamıyor.. Göz yaşlarımız varsın mutluluktan olsun, varsın hep böyle ağlayalım! Analar başka türlü ağlamasın, ağlatmasınlar.. Yeri geldiğinde sosyal mesajımıda veririm, hiç affetmem..
Sbr'm, enişteme sürekli takılır, bu kız büyüyünce başına çok iş açacak, gözünün önünden ayırma diye :) Eniştemde sus, ağzını hayra aç der  hep :)
Hem ne demişler "yeğenine bak, teyzesini al".. Kim, hangi ara demiş bilmiyorum ama güzel demiş.. Ben demişte olabilirim :p Ablam duymasın :)
Şu poza bakınn, artisssttt diye boşuna demiyorum ben :)
Yeğen sahibi olmak, etrafınızda size deyze diye dolanan birisinin, birilerinin olması.. Gerçekten maneviyatı çok yüksek bir duygu.. Ne mutlu bana ki bu duyguyu yaşıyorum.. Bazen düşünüyorum; teyzelik böyle bir duygu ise, böyle yapıyorsa beni, analık nasıl bir duygu acaba diye.. Eminim o duygu bütün duyguları sollar da geçer.. Çünkü analık başka, bambaşka birşey.. Allahım cümlemize, isteyen herkese  evlat duygusunu tattırsın inşAllah.. amin..
.
Hayırlı hafta sonlarımız olsun
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

25 yorum:

Ülkü dedi ki...

Ne güzel maaşallah :)Buse'nin teyzesi olmayacak iyi mi banada teyze diyen yok zati ühü ühüüü :))
Amin yavrum rabbim olmayan herkese versin evlat.

Şule dedi ki...

Çok şeker Maşallah teyzesi ... Çok çıtıpıtı ... Pozlara bak yaa =))

cecilia dedi ki...

çok güzelmiş yeğenin maşallah belli oluyor burdan ne kadar flulansada gözler,saçlar çok tatlı allah bağışlasın, ama annelik duygusu eminim daha özel bi duygu allah sana da böyle şirin güzeller güzeli bir çocuk nasip eder inşllh cnm :)

zeyzey dedi ki...

tüm duaların için amin tatlım.bu meleği de allah bir ömür hep mutlu etsin.Teyzem olmadı.teyzede olamayacağım.yani annem 50 yaşından sonra bir sürpriz yapmazsa :)) ama annelik bambaşka bir duygu.inşallah vakti geldiğinde sende tadarsın .yarısını şimdilik yaşıyorsun zaten anneliğin :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Ben ne güne duruyorum, aşk olsun..
Âmin canım âmin Allahım isteyen herkese nasip etsin..

Şule... Allah razı olsun çok sağol canım, yeğenim diye demiyorum ama artistt resmen :)

cecilia... Allah razı olsun tşk derim canım, güzelliğini benden aldı :p
Dediklerine katılıyorum canım analık apayrı birşey, âmin Allahım sanada hayırlısından nasip etsin..

zeyzey... âmin, Allah razı olsun canım.. Allahım cümlemizi daimi mutlu etsin inşAllah.. Hayat süprizlerle dolu canım, belki annen bişiler yapar :p
Sen anneliği tattın ne güzel, Allahım banada isteyen herkesede tattırsın canım.. Teyzelik bilene anne yarılığıdır, yarı anneyim bende, tam anne olduğum günleride yazmak nasip olur inşAllah :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canım yerim ben onu :)) maşallah pek bi tatlı...

aycakzc dedi ki...

ne kadar şey nu böyle çok tatlı maşallah :) Bende teyze adayıyım ilk defa bir yeğenim olucak bu yüzden teyzelikle ilgili yazdıkların çok hoşuma gitti :)

Unknown dedi ki...

zekacığım tam fıstık haklı sbr çokkk canlarr yakacak çok tatlı olmuş eteğe bak yaa

sevda s. dedi ki...

Pembişim, maşallah ne güzel bir kız. Yeğenler çok seviliyor, hele de kızlar kendilerini çok sevdiriyorlar. Bu fıstığın kaderi de hayatı da kendi gibi güzel olsun. Allah sana da nasip etsin.

coco-jelly dedi ki...

Ay maşallah ne tatlı be;)))

zeymurancafe dedi ki...

belli çok havalı ,Allah ömürlü etsin ,teyzelık guzel mı bılmıyorum cunku benım hıc kardesım yok bu kadar guzel anlattıgına gore guzel olmalı ,annelıkse anlatılmaz bır duygu,sevgiler canım,bu sevımlı kıza kocaman bır maşallah

özge bayrak dedi ki...

aman aman! sizin prenses de pek şeker!

Giz dedi ki...

Ay bu fıstık gelsin bizim blogda poz versin biz solda sıfır kalırız hehehe :) maşallah maşallah o kadar tatlı ki bayıldım kuzum, nazar boncuğu taksın ablan dünya tatlısı kızına :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hamide... :) Buyur gel bir ısırımlık ye bebeim :)

ojezevki... Teyzelik çok güzel bir duygu, inşAllah sende tadınca aynı fikirde olacaksın benimle :)

mor menekşe... Canım benim öyle valla.. Yıllar sonra bakalım ne yapacağız, kapı önüne çıkarmayalım en iyisi :p

sevda s.... ayyy sen ne datlı bişisin yaa! Yorumun güzelliğine bak! Çok çok tşk ederim, âmin canım, öpüyorum çok :*

coco-jelly... Öyle teyzesi tatlı, çok tatlı :)

zeymuran... âmin, sağol canım.. Yeğen yok diye üzülme al sana yeğen :)

özge bayrak... Öyle valla, sağolasın :)

Giz'im... Alemsin yaa :)) Hemen teklifini ileteceğim :p
Allahım hayırlısından seni de teyze, anne yapsın inşAllah..

Burcu KARATEPE dedi ki...

maaşallah çok tatlı bayıldım pozlara ..



http://tukenmezdefter.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Burcu KARATEPE... maşAllah ki ne maşAllah canım :) Tşk ederim :*

gülümse dedi ki...

senin yazını görmeden içimden aynen şöyle dedim resme bakıp: öfffff artist:)))maşallah Allah bağışlasın,Allahım cümlesininkini korusun esirgesin. ve koccamannnn bir amin diyesim var dileğine.sonra amannn diyorum bu saatten sonra zor seninki.bi daha bi adam bul da aşık ol da evlende,çocuk doğur.ohoooo bi ton iş:)))

GÜZİN dedi ki...

canımm böyle şeker yeğen napılır bilmem bence yenir:=)Allahım bu ne güzellik yaaa maşallahh maşallah yani bayıldım bu şeker kıza:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

gülümse... :) Allah razı olsun, âmin canım.. Öyle düşünüp karamsar olma bebeim, hayat bu karşına ne zaman ne çıkacak belli olmaz, belki benden önce anne olursun kim bilir :) Rabbim karşına seni hak edecek birini çıkarsın biran önce :*

GÜZİN... Yenir canım yenir, gel beraber yiyelim :) Ayy teyzesii çok sağol ya ne güzel yazmışsın öyle, büyüsünde okutayım burayı ona duygulansın, sevinsin :)) ve Allahım en hayırlısından sanada nasip etsin :*

üzüm kuşu dedi ki...

artizzzzz kız eteğin siyahıda bende var zevklerimiz aynı her ne kadar deyzen yüzünü buğulasa da güzelikk seni:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... :)) Napam ya anam göster anam tam gösterme dediydi :D:D

Stil Direktoru dedi ki...

o bıcırık bu demek!
senin sevgini anlatımını yerim ben ya
lafa bak!
Yeğen nedir, nasıl birşeydir öğretenim..
Canımın canı..
sen de benim canımsın bebeğim ve eminim sana çekmiş güzelliği
maşallah hep mutlu bir ergen olsun gerisi olur zaten ve sağlıklı bebeğim
mor dantellerini yesinler ponpon farem ya .)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Can İnsan... Evet ikinci teyzesi, o bıcırık bu kızçe..
Bir süslü ki abla, ruj bile sürmek istiyor zilli..
âmin ablacığım Allahım sağlığına zeval vermesin, ülkesine ailesine yararlı bir birey olsun inşAllah..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bu duyguyu hiç yaşayamayacak olmanın ezikliği içindeyim..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Deme öyle ya, doğururum senin için hemen teyze der sana :)