Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

30 Haziran 2011 Perşembe

Sevdiğinden Aldığın Bir Gülün Hatrı da Büyüktür, Manâsıda..

Bu aralar her hafta bir gezmecedeyiz, kına, düğün, nişan, piknik, akraba ziyaretleri, özel davetler, vb :)
En son katıldığımız düğün merasimi şehir dışındaydı, araba ile gidildi ve yol çok eğlenceli geçti :) Düğün alanına varmak üzereyken, arkamızdaki arabalara, korna seslerine aldırmadan, arabadan birden inip, elinde gülle dönen sevdiği olunca insanın yanında yol eğlenceli geçmesinde nasıl geçsin değil mi :)
Allah onu başımdan eksik etmesin diyorum da başka birşey diyemiyorum :)
Güle kıymet verilmezdi, Aşık ve maşuk olmasa
( Aşık Veysel )
Yakınımızdaki, uzağımızdaki bütün sevdiklerimizin kıymetini burada bizimleyken bilmek, ebedi hayatı göç ettiklerinde keşkelememek dileğiyle...
Sevdiklerimiz kıymetini her daim bilelim emi :)

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...
♥ 

32 yorum:

Unknown dedi ki...

bayıldım gülee :) her daim mutlu olun siz.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

cnm sen ankaradaydın dimi? yavru bir sokak kedisine ev arıyorum aklında olsun nolur, çok caresız durumda tek basına yanlız :( gülünde cok güzelmiş bu arada, anlamı daha da derin!

Kaka Kuka dedi ki...

Herkesin kıymet bildiğini söylemek zor.

tubitos dedi ki...

canımm ne kadar şanslısın allah mutluluğunuzu bozmasınnnn =)

Ülkü dedi ki...

Amanda aman maaşallah :)

S&A dedi ki...

Maşallah size ne romantik bir sevgilin varmış öyle ,)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

muyurt... Ben bayıldım canım :)
Allah razı olsun, hepimiz her daim mutlu olalım inşAllah.. öpüyorum çokçana.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥... Canım Allahım dışarıda kalan insan,hayvan hepsinin yardımcısı olsun. Umarım birini bulabilirsin,Ben Adanadayım..
Gül ve gülü veren kişi o gün boyunca benim sırıtarak gezmeme sebebtir :)

Kaka Kuka... Ama kıymet bilenlerimiz de azımsanmayacak kadar çook.

tubitos... Evet canım şanslıyım valla :) Amin canım Allahım cümlemizin mutluluğunu bozmasın çiçeği burnunda nişanlı :)

Ülkü... :)) Teşekkür ederim abla,öperim de mucukss.

S♥A... Sağol canım benim, öyledir benim nişannım :)
Bu arada senin nickini çok seviyom ya nişanlımın adı ve soyadı oluyor :)

Takıntılı ergen dedi ki...

ayy :) maşallah diyeyim de nazar değmesin. hep mutlu olun emi :))

sevda s. dedi ki...

Ayyy ne romantikkk ::) Allah bozmasın:)

temerrüt dedi ki...

Maşallah :) ne güzel ki.Allah iki cihanda da mutlu etsin ikinizi,diz dize.

coskunsel dedi ki...

Çok hoş bir davranış olmuş cidden ,ama ben güle takıldım,böylesini de hiç görmemiştim..

birdelisevda dedi ki...

Maaşallah:) Allah daim etsin.

Adsız dedi ki...

Allah mutlulğunuzu bozmasın canım :) Hep böyle olursunuz inşallah :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Takıntılı ergen... ayy tşk ederim canım, iyi bakan gözler nazar etmez. Sağol canım, Cümlemiz hep mutlu olalım ergenimm :))

sevda s.... evet canım çok romantikti ya, Amin canım Allah bozmaz inşAllah.. Tşk ederimmm

temerrüt... :)) Allahım ne güzel bir duadır bu yaa, dillerin ellerin dert görmesin kız senin ;)
Allahım tüm sevenleri iki cihanda buluştursun inşAllah (amin)

coskunsel... Evet çok hoştu, beklenmedik bir anda oldu :) Bütün Güller güzeldir ama bu gül köyde yetişme olduğundan belki bu kadar güzeldir :)

birdelisevda... amin canım Allah Razı olsun, cümlemizi inşAllah.

Fısıltı... Allah razı olsun hayatım, İnşAllah diyorumm :)

Deniz dedi ki...

Güç çok güzel görünüyor bu arada:)
www.LensMarket.Com

Unknown dedi ki...

çok hoş..hep böyle olun..

Maya'nın Cicileri dedi ki...

maaşallah maaşallah maaşallah, bizimki de bi gün bana da verir inşallah :D

marifet ellerimizde dedi ki...

AMANNN AMANNNN MAŞALAHHHHHH:)))))))))))

Yeşim dedi ki...

Canımm kıymetin hep bilinsin. Allah mutluluğunu daim etsin.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Deniz... Teşekkürler :) Sahibeside güzel :p

Gul/İnn... Tşkler, 1ömür İnşAllah canım.

Maya'nın Cicileri... Allah razı olsun hayatım :) Verir tabi neden vermesin :)

marifet ellerimizde... ayyy Allah razı olsunnn yaaa mucukss :)


Yeşim Ablam(Helva Ablam:)... Sağol ablacığım İnşAllah, cümlemizinkinide..

Unknown dedi ki...

allah her daim mutlu mesut etsin iki cihanda da

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dürr-i Yekta... Amin, Allah razı Olsun canım..

S&A dedi ki...

Nişanlının adı ve soyadı bizim baş harflerimiz oluyo demek ;) ben de senin isminde olan kalpleri çok seviyorum.araya kalp girince daha bi sevimli oluyo nick bence :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

S♥A... Tşk ederim canım, saol :)
İyi haftalar..

Unknown dedi ki...

Pembe Esinti'm gülünün rengi, goncası o kadar güzelmiş ki bakarken hayran kaldım :) Allah sevginizi, mutluluğunuzu daim etsin tatlım, güzel kalbini hak eden sevdiğinle bir ömür mutlu olursunuz inşallah :)


http://betwinus.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BeTwin Us... Evet canım ya çok güzeldi, kuruttum saklıyorum. Yaprağına da o günün tarihini attım anı olarak kalacak bana.
Amin hayatım Allah razı olsun,rabbim hepimizin sevgisini, huzurunu daim etsin inşAllah, Düğün yolculuğunda da seni çok çok mutlu etsin.
Mutluluklarımız 1ömür sürsün...

GÜZİN dedi ki...

ayy bayıldım nekadar ince sevgilin maşallah ona ve maşallah size:) Allah sizi mutlu mesut etsin ömür boyu inşallah...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

GÜZİN... Tşk ederiz canımm, romantik sevilesi biridir benim bey :)
Ne güzel içten dua bu böyle! amin canım, Allah cümlemizi 1ömür mutlu mesut etsin güzel gelinimm :)

otuzundansonra dedi ki...

doğru söze ne denir ki?bu arada gülün de çok güzelmiş.Allah iki cihanda da mesut etsin inş.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

otuzundansonra... Allah razı olsun canım, rabbim hepimizi sevdiğiyle mutlu mesut eder inşAllah..

Stil Direktoru dedi ki...

Amin... sen ne özel bir kuzusun bende biliyorsun değil mi?
hem güldüren hem dertleştiğimsin
iyi ki varsın
hep aşk dolu olun kuzularım benim

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bitanecik ablam, sen güzel olmasna beni güzel göremezdin ki!
Cevher sende gizli... İyi ki varsın, hep ol sen hayatımda,yanımda...