Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

25 Haziran 2011 Cumartesi

Ortaya Karışık

Son zamanlarda içim; yoğun, yorgun, ağır, kendine bile hayrı yok.. Unutkanlık hat safhada, sinir, stres doruklarda. Hayata ayak uydurmaya çalışıyorum, benim dışımdakilere belli etmemeye özen gösteriyorum, ama ne derece beceriyorum orası da muamma. En yakınlarım illâ ki anlıyorlar... Gülmeyi de güldürmeyi de çok seviyorum, içimde fırtınalar koparken çok içten gülmeyi pek beceremiyorum ama her koşulda güldürmekten vazgeçemem, güldürürüm.

(: Anlayacağınız içimdeki kazı çalışmaları nedeni ile elektriğim, suyum kesik.. :)
Şimdi umarım sizi de güldürmüşümdür :p

Beni mimleyen pek çok arakadaşım oldu, bir kağıda yazıp, içim müsait olduğunda yapmak üzere kaldırdım. Dün yeni mimleri eklemek üzere kağıdı aradım ama bulamadım :( Kağıt yok oldu, zaten hiç bir zaman aradığım şeyi zamanında bulamam ki! Bana mim gönderen tüm arkadaşlarımdan çoook çok çokkkk özür özür diliyorum... Aklımda kalan bir kaç mim var onlarda en yeniler zaten, onların dışında malesef diğerleri gitti :(

Şimdi aklımda kalanları yapmaya başlıyorum...
ilki cin mimi; yollayan ise düğün telaşesi içinde olan sevgili Giz'im... Yapmamı okadar çok istemiş ki aynı mimi 2kere yollamış :))
Canım kusura bakma ama ben bir kere cevaplayabilecğim, çünkü mim çok düşündürücü :p

"Karşınıza bir lamba cini çıksa ve “Dile benden ne dilersen sahip” dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa,
Ne yaparsınız?
Ne dilersiniz?
Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu? "

hımmm işim zoorr :) Daha önce hiç böyle bir şeyi düşünmemiştim... alahalla kala kaldım, ne dilesem acabaa. Ya cin sende en olmadık zamanda geldin haa, ben kendimde değilim ki senden dilek dileyimm :)
...
...
Zaman geçiyor hâla dilek yok, tık yok bende.
...
aaaa ahanda buldumm, Cine cevabım yer değiştirelim olurdu :) Cin olacamm, ve tüm iyilerin yanına gidip dileklerini yerine getireceğim. ayyy ne kadar güzel olurdu. Hayâli bile güzell :) Tüm İyileri mutlu edebilmek... Ama kusura bakmayın aileme torpil geçerim arkadaş okadarr :)
Bu dileğim çok kârlı oldu valla, zaten ailemin dileği benim içinde hayırlı olan bir dilek olacağı için cini yendim yaşasınnn :) Ben ticaretten anlıyorum yaa :)

*
Gelelim ikinci mime çilek mimine... Bunu da; fotoğrafımı çekmesini çok istediğim,değerlim  e.n.k'im ve yine biricik Giz'im yollamış.

"Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var.

Çitin yüksekliği ne kadar?
Tam boy hizamda, hatta çilekleri ayak uçlarıma basıp da gördüm :)

Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?
Hiç saymam ağaa :) Doyasıya yerim, sonuçta ben oraya öğle yemeği niyetinde girdim değil mi? Hatta ceblerimi bile doldurabilirim :)

Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı.Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
Bu soruyu tadına baktığınız çileklerin sahibi geldi olarak değiştiriyorum :)
Göz hakkı derdim, buralarında yabancısıyım bu evde oturanların oğlu var mı bey amca derdim, amcayla derin bir sohbete dalardım. Amca beni uğurlarken sağolsun bir poşette çilek hediye ederdi :)

Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı?
Dalından ellerimde kopardığım herşey damağımda süper bir tad bırakıyor, çilekte aynen o taddaydı.

Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?"
Çalmak değildi bir kere, göz hakkıı! :)
Çok mutluyum, doyasıya yediğim yetmezmiş gibi evede getirdim. İyiki o beyamca gördü beni kimse görmeden çıksaydım kötü hissederdim kendimi.
Bir daha bekleriz diye uğurlandım ama başka şehir be amca gelemem dedim :)

Bir mim maceramızın sonuna geldik, zaman ayırdığınız için tşk ederim umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. Ayrıcaa 1dk ne sıkılması okurken bir tabak çilekte koydum önünüze, yediniz.. Burada sıkılmak yok ağa :)) Mim özürlüsü olarak kimseyi mimlemiyorum, ben yandım siz yanmayın :p
Mutlu, Huzurlu, Sağlık Dolu, bol Gülümsemeli Hafta Sonu Sizinle Olsun

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

 

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeka fiskiriyorsun masallah cok akıllıca bir Dilek bu is benimde isime gelirdi ne de olsa azıcık hatırımız var Dilek sayımızı artırırdin
Cilekler afiyet Olsun kârli olmus poseti de kapmissin sekerim de ev sahibinin oglu olup olmadıgını napcaksin hacı daha kızında yok ama 

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k... Tabi Zeka fışkırır hayatım imzama baksana :)Sana da herkeşlere de yaradı benim dilek, azıcık deel kocaman hatrın var, dile benden neler dilersen üst limiti yok :))
Çilek mimi çok kârlı bitti valla ama sonucu nasıl öğreneceğim canım?
Ev sahibinin oğlunu şey için sordum ımm mm ımmm amann şuan yok ama kızım olursa diye :p

Adsız dedi ki...

Zaten Zeki kız yazacakktim zeka yi kullanmak icin cümle degisikli yaptım 
Hahhah kivir kivir hem sagdan hem solfan ohhh 
Cvbi ipekböceginin bloguna isinlanarak okuyabilirsin sekerim o güzel açıklama yapmış

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k'im... Ne kıvırması ya hiç becerememm :p
İpekböceğine gittim de evde yoktu, yada ben kapıyı bulamadım :))
Tekrar gidim hatta seninde selamını sölim sekerim :) sağolasın

S&A dedi ki...

valla canım ne zekice bir dilek bu böyle ,) cin gibisin maşallah :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

S♥A... Evet canım durdum durdum turnayı gözünden vurdum :) Cin gibi değildimde, dilekten sonra oldum tam bir cinim dile benden ne dilersen :)

Adsız dedi ki...

Uuu dilek kısmına bayıldımm.. Evet düşündün düşündün ama çok güzel bir dilek oldu :) Şimdi madem ki cin oldun bana güzel bir iş imkanı sınabilirsin dimi :P Alacaklı gibi geldim dimi :P

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fısıltı... :) Evet canım geç oldu ama güç olmadı. Ne alacaklısı aşk olsun, az bile diledin hemşehrimsinde dile daha ne dilersen. Cin hısmın ;)

Adsız dedi ki...

Canım cok tşk ederim :) Ama şimdilik bu dilek yetti bana.. Tabi tekrar dilemek için artık buralardayım haberın olsun :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fısıltı... Rica ederim canım benim her zaman beklerim. Nöbetçi dilekçiyim ben :)
Hoş geldinn..

birdelisevda dedi ki...

Bazen böyle oluyor sanırım herkes. Yalnız olmadığını düşün kafanı en kısa zamanda toplarsın inşallah:)

Yok dedi ki...

Bu çilek mimi beni öldürdü hahah:D

içim açıldı blogunda yahu:D

Adsız dedi ki...

Çok hoşbuldum hayatım.. Hehe gerçekten ama çok hoş buldum temanı yazını dileğini ;)

inanirsakolurbence dedi ki...

içindeki kazı çalışmalarının bir an önce bitmesi dileğiyle...gülümsettin beni:)

tubitos dedi ki...

ne akıllıca bir dilekmiş öyle =) mutlu haftasonları canım

Profösör dedi ki...

:)))))

Giz dedi ki...

Hahahah Pembe Esinti'm ben de sonradan fark ettim döne döne yazmışım seni mime tatlım :)))) cevaplarını o kadar keyifle okudum ki söyle nasıl mimlemeyeyim seni ben güzelim? sonra kimin cevaplarını okuyup güleyim?:P çilekleri yedin bir de poşetle eve götürdün demek heheheh :))) cin mimi cevabın da çok zekice, tüm iyiliklere vesile olmaktan güzel bir şey düşünemiyorum tatlım.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

birdelisevda... Bazen oluyor evet, ben gibi niceleri vardır elbet :), geçecek buda geçecek biliyorum.
Neler neleerr geçmedi ki! demi?

iρεκβöcεĝι~... Bu çilek mimi seni öldürdü beni mafetti :) Sonuçlar içler acısı Ne kötü biriymişim ben :)
Çok tşk ederim ne mutlu bana :)

Fısıltı... Çok çok teşekkür ederimmm canımmm mucuksss :)

inanirsakolurbence... Bende biran önce bitmesini istiyorum ama ustalar yavaş yaa, hem çalışmalar bitince birde temizlik kısmı var daha uzayacak bu iş sanırım :)
Ne mutlu bana, hep gülümse emi..

tubitos... Dilek Zor çıktı ama iyi çıktı canım, hepimizin işine gelen bir dilek oldu :)
İyi haftalar hayatımm.

Profösör... ;))

Giz'im... 2kere yazmakla cevaplamamı çok istediğini bariz belli etmişsin canım, e ne yapayım cevaplayı virdim bende :) Eğer sen gülüyorsan,Güldüysen ne mutlu bana, yolla hep cevaplarım ben :)
Beyamca çok ısrar etti, eve de getirdim, hem sende faydalandın baka bunları okurken yedin :))
Cin mimi keşke gerçek olsaa, iyileri mutlu edebilsem..