Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

6 Haziran 2011 Pazartesi

En Değerlim | Künye Kolyem |

Merhabalar... Hayırlı Haftalar Olsunn...
Kolye takmayı pek sevmiyorum, hani benim için olsa da olur olmasada. Çok önem teşkil etmez.
Ingaa neden benim kolyem yok demem :) Ama bu var ya bu bambaşka birşey çıkarasım gelmiyor... 
Evin en sağlam direğisin "ABİ"sin,
Direğimizi emaneten aldılar
Abi dedikleri Can Olsa Gerekmiş
ve bize ağlamak değil özlemle beklemek düşermiş...

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

24 yorum:

Adsız dedi ki...

ben olsam bende cikarmazdim :)) ne kadar gurur verici bi duygu asker kardesi olmak ..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k'm... öyle bir duygu ki, Abim bizi koruyor biliyonmu diyebilmek, gururlanmak... ama süreklide bişe olacakmı diye düşünmek...

Adsız dedi ki...

kotuyu hic bi zaman dusunme Allah en hayirlisini bilir ..kaygini anliyorum ama kendini tedirgin etme yapacak ve dönecek eviniz bayram havasinda karsilayacaksiniz onu bazilari önemsemez ama bence mukemmel bir duygu asker olmak ,olabilmek keske bende gidebilseydim inan bunu cok istedim ama cinsiyetten dolayi biraz zor annem yollamadi :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k'm... inşAllah canım benim bayram olur ki hemde ne bayram. Allahım herkesi sağa salim askerine kavuştursun, Asker olmak çok mükemmel birşey bende abime giderken benide götür dedim ama götürmedi :) Ne vardı sanki götürseydi yaa :)

DOREMİ dedi ki...

özürrr! nerede askerlik yapıyor..?

allah kavuştursun diyorum..:))
onur verici..:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

crazywomenrosemary... Bitliste yapıyor canım benim.

Allah razı olsun, Allahım tüm erkeklerimize gitmeyi ve sağ salim gelmeyi nasip etsin. (amin)

coco-jelly dedi ki...

Allah bir an önce sağ sağlim sizlere kavuştursun...abi,kardeş çok özel...Allah kardeşlerimizden ayırmasın...çok öpüyorum:)

BÜTÜ dedi ki...

Tez zamanda kavusursunuz insallah ,saglikla dönsün canim.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

coco-jelly... Amin canım aminnn. Evet gerçekten çok çok özel, Allah daimi ayrılıklar vermesin diyoruz, bende seni öpüyorum canımm

BÜTÜ... Amin Allah razı olsun canım, asker bekleyen herkesi kavuştursun rabbim en hayırlısından.

civciv dedi ki...

ay canim cok güzel, tüm askerlerimizle gurur duyuyorum !!

dogum günü msjin icin tskler

sevgiler
civciv

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

civciv... Teşekkürler canım benim, Askerler bizim askerlerimiz zarar ziyan gelmesin onlara.

Tekrar iyi ki doğdun, öperim:)

aşgaane dedi ki...

ooooo o ne dokunaklı yazı bu böyle... inan gözlerim doldu kuzum... ben de kardeşten ayrı, yeni bi yaşama alışmaya çalıştığım için bu kadar etkilendim belki de...

Allah abini ve bütün askerlerimizi korusun, hepsi kutsal görevlerini tamamlayıp sağ salim dönsünler yuvalarına...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayat güzel... Canım benim bazen herşey dokunuyor insana, sende hassas bir dönemdesin. Yeni ev, yeni oda, yeni salon,vs vs. Allahım hayırlısı ile biran önce alışmanı nasip etsin.
Mutlu çok mutlu ol güzel örtmenim.

Aminn diyorum canım benim, Allah razı olsun. öpüyorumm

tubitos dedi ki...

canımmm allah kavuştursun ben de bilirim bu duyguyu ikiz kardeşler gittiler geldiler sayılı gün çabucak geçiyor..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitos... Allah razı olsun canımm. Bende abimi göndermeden önce sayılı gün çabuk geçer diyenlerdendim ama şimdi geçmiyor sanki canım yaa :/

amann sağa salim gelsinde, bekleriz biz :)

otuzundansonra dedi ki...

Canim Allah kavustursun. Saglikla insallah. Benim kardesim gidince ben cok aglamistim. 5 kizkardesin biricigiydi o. Sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

otuzundansonra... Amin, Allah razı olsun canım. Siz kavuşmuşsunuz darısı bize hayırlısından. Öperim

Giz dedi ki...

Tatlım abinin şu anda yaptığı kutsal bir görev, sayılı gün elbet geçecek ama isteyince gidip görememek çok zor biliyorum :/ yine de onu böyle en güzel şekilde sevinçle beklemek, künyesini takmak çok gurur verici. Abi baba yarısı oluyor kardeşlere, hayat boyu destek oluyor gerçekten canım benim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Her erkek yapacak bu görevi ama seninde dediğin gibi istediğin zaman görememek,sesini duyamamak zorluyor bizleri :/
O bizim herşeyimiz, evimizin direği Hayırlısı ile gelsin başka birşey istemiyorum canım benim.
Allahım daimi ayrılıklar vermesin, buda gelir geçer elbet :)

Stil Direktoru dedi ki...

amin benim hem güzel hem komik hem iyi kalpli kızım amin...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim Ablam... Allah razı olsun ablacığım aminn.
Bu bana saydıkların sende olmasaydı bendekini görebilirmiydin, sen süper bir insansın. Allahım tüm iyiliklerini önüne çıkarsın (amin)

Stil Direktoru dedi ki...

Melek kuzum amin senin de bebeğim mucx

Stil Direktoru dedi ki...

Melek kuzum amin senin de bebeğim mucx

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim Hafta Sonum... amin ortaaamm mucukssss oohhh