Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

3 Haziran 2011 Cuma

Renkler Herkes İçindir...

Hayırlı Sabahlar, Hayırlı Cumalar Olsun Cümlemize...
Sabah sabah başta Giz'imin sonrada enk'imin yazısını okuduğumda içim bir tuhaf oldu...
Sağlıklı olmamıza Şükretmemiz için için illa engelli birini görmemiz gerekmiyor ki...
Biz asla onların yerine koyamayız kendimizi, bilemeyiz, anlayamayıız... Yaşam şekilleri, hayatları çok zor. Daha da zorlaştırmayalım kolaylaştıralım.
Onlar yaşam dolular, hayat dolular... Görmeyen gözleri ışıl ışıll... Onlar için birşey yapmak istedim bende ama videoyu ekleyemedim :(
Sizde bir tıkla destek vermek istiyorsanız, yukarıda ismi geçen iki arkadaşım bloguna gidip izleyebilir,
yada   http://www.renklerherkesicindir.com/   adresini ziyaret edebilirsiniz...          ...Haydi çalışşsın parmaklar...

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı cumalar canım destek her zaman icin iyidir :)) umarım ise yarar ,paylaşım icin teşekkürler optum cokk

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

e.n.k... Umarım işe yarar hayatım, ben tşk ederim paylaşımama katkın için. Bende çokça öptümm canım hatta oda yetmedi sarıldımmm

Giz dedi ki...

Tatlım ne güzel demişsin biz kendimizi onların yerine koyamayız, bilemeyiz diye. Gerçekten de bilemiyor insan ama elindeyken yardım edebilmesi çok önemli. Paylaşımın için teşekkürler güzelim, öpüyorum çok :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Eğer bir katkı sağlayabildiysem bugun yastığa huzur içinde koyacağım kafamı, insanın hiç tanımadıkları için yaptığı iyilik kadar güzel bir şey yok. Çok çookk öptüm yüreği kadar güzel yüzlüm