Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

10 Haziran 2011 Cuma

Domates...

Hayırlı cumalar olsun, cumamız hayırlara vesile olsun, dualarımız kabul olsun inşAllah...

Domatesin çiğ haline pek düşkün değilimdir,
sabah kahvaltıda bile annem dilimler yemem yiyemem. Aslında kansızım yesem iyi olur ama yiyemiyorum yaaa :(
Geçen gün baktım dolaba ( ben öyle boş boş dolabı açar kaparım hep ) annem bu gıllik domateslerden almış, dolabı açar açmaz burnuma işleyen kokusu,
beni benden alınca bende dolaptan onları aldım birbirimizi almış olduk :p Sonra bir güzel tuza banıp yedim onları :)
Küçükken 3 ay tatilinde köye giderdik Tarladan toplayıp yemesi okadar zevkliydi kii gıllik gıllik bir atımlık ozaman yerdim ama büyüdüm yemez oldum.
Mekanı cennet olası Nenem banadura derdi domatese. Nerde domatese banadura diyen yaşlı ninecikler görsem; Nenem, küçüklüğüm, köy gelir aklıma...
Neyse konuyu toparlayayım, sağlığınız ve kanınız için yiyin domates bana bakmayın siz :)

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

21 yorum:

yamesin dedi ki...

Ofofof evet:) kokusu pek bi güzel oluyor taze domatesin:)

pek bi severim:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Rory... Evet yaa süper kokuyordu...
Gel ye dicem ama bitti :) artık birdakine :p

tubitos dedi ki...

ben de aksine bayılırım kahvaltıda domates yemeye. hatta her öğünde yesem bıkmam çok severim. mutlu haftasonları canım =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitos... Ye tabi Afiyet bal olsun canım, yarasın kan olsun :)
Sanada Mutlu Hafta sonları hayatım.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

valla çok severim pek çok yerim :)

fashiONözge dedi ki...

ayy inanmıyorum yaa,dün akşam ömrüm tarla domatesi almış,hemen aldım yedim kütür kütür:))ben de ananemin bahcesinden sebzeleri meyveleri kopğarır koparır yıkamadan yerdim:))huyumu bildiğinden ömrüm hemen sordu tabii,yıkadın iyice di mi özge,bak artık eskisi gibi değil diye:))

coco-jelly dedi ki...

aaaa sabah domates salatalık olmadan kahvaltı edemem...öğle akşam salatasız mama yemem..ve salatalarım da hep domates olur...sana da hayırlı cumalar balım hayırlara vesile olsun öptüm:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hamide Tekin... Afiyet olsun yarasın :)

fashiONözge... Afiyet olsun canım, tarla domatesi gerçek koku ve tat açısından süper. Hele tarladan toplayıp yıkamadan üstüne silip yemek paha biçilmez. Ömrün ne güzel tanıyor seni, Allahım bir ömür mutlu mesut etsin hayatım.

coco-jelly... Afiyet olsun hayatım, kan olsun,yarasın. Yaz geldi artık akşamları hafif yemek yemek lazım, salata bile kâfi olabilir. Hayırlı cumalar hayatım mucukss

Kaka Kuka dedi ki...

Gıllik :) ben bu kelimeyi tuttum uzun zamandır duymuyordum. iyi geldi :=) Ben gıllikten kacar :) kolay gelsin

seda dedi ki...

Hayırlı cumalar..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kaka Kuka... Gillik ;) Adanalısın nasıl uzun zamandır duymadın, gel buraya ben cümle içinde kullanır kullanır duyururum sana. Sanada kolay gelsin.

seda... Hayırlı cumalar olsun (amin)

GÜZİN dedi ki...

canımmm bu güzeller yenmezmi:=)neyseki sende yemişssin ben bayılırıımmm domateseee tubitoscuğmun dedği gibi her öğün yiyeblirmm:) sende ye sağlıklı olanlarndan:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

GÜZİN... Afiyet olsun yarasınn canım, aslında tarlam olsa kendim yetiştirsem dalından koparıp elbet yerim ama böyle olmayınca yiyemiyorum malesef.

kimyon dedi ki...

güzelmiş ki :D

Profösör dedi ki...

domates yenmez mi ki hiç..!

Giz dedi ki...

Pembe Esinti'm insan küçüklüğünde sevdikleri insanlarla özdeşleştirdikleri tatları unutamıyor :)) salkım domatesler o kadar güzel ve kırmızı ki kokusunu burdan aldım desem yeridir :) ben domates çok seviyorum ama bu son çıkan salgın hastalık domates ve salatalık kabuğundan bulaşıyor diye korkutuyorlar bu ara yememeye özen gösteriyorum :/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

kimyon... Domates güzeldir, kandır, candır :)

Profösör... Yenirde, ama pek yiyemiyorum, böö bana.

Giz'im... Küçüklükteki yaşanmışlıklar hiç silinmiyor. Tarlada olsak tamamen doğal, mis kokulu domatesleri koparıp, üstümüze silip silip yesek ne güzel olur. Ondan hastalık,salgın falanda bulaşmaz.

Stil Direktoru dedi ki...

seviom seni saksı

ortaamm iyi haftalar olsun kocaman mucxxxxxxx

A.Grbz dedi ki...

olmadı melemen yap :D :D

Adsız dedi ki...

selam merhaba nasılsın arkadaşım, nasıl oldun iyileşebildin mi?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim ablam... Bende seni seviyom ortaaaamm. İyi haftalar mucukkaa

A.Grbz... olabilir ;) Hepiciğimiz yeriz.

Scissor Hands 81... Merhaba, iyiyim kurtuldum hastalıktan çok şükür. Sen nasılsın?