Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Nisan 2012 Salı

Yeğeni Prenses Olan Teyze, Yani Ben :)

Benim güzelim yeğenim geçen yıl olduğu gibi, bu yılda 23 Nisan kutlamalarında yerini aldı.. Fotoğraflarına bakınca gözlerim doldu resmen, duygulandım, gururlandım.. Ve orada olmayı, canlı canlı görmeyi, izlemeyi çok istedim.. Bir gün inşAllah Rabbim bana da 23 Nisanın tatil olduğu bir günü nasip ederde görürüm.. âmin..Böyle küçüklükten 23 Nisan kavramını öğrenmek çok güzel birşey.. Gelişen ve değişen zaman neyseki bu konuya katkı sağladı.. Çünkü ben, yeğenim kadarken 23 Nisandan bi haberdim, hiç yer almadım, izlediğimi de sanmıyorum.. İlk yer aldığım kutlama 19 mayıstı, onda da lisedeydim düşünün yani :/ Neyse benim  geçmiş yıllarımı bırakayım da, prenses yeğenimi anlatmaya devam edeyim :)
İyice süslemişler, tam bir ısırmalık olmuş, saçlarına bakın maşAllah yaa :)
Pembe de çok yakışmış ama fındığıma yaaaa
23 Nisan, neşe doluyor insanlar.. Ne güzel mutlu çocuklar.. Keşke hep mutlu kalsalar..
.
Neşeli ol ki genç kalasın,
Bu dünyadan da zevk alasın.
.
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

15 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

canım benımmmm maslalah sacların guzellıgıne bak...umaırm tum hayatı boyle mutlu gecer ve umarım bız hayat boyu bayramlarımızı sınırsızca kutlamaya devamederız

Adsız dedi ki...

Ben nefret ederdim bayramlardan, o kadar çok şiir ve yazı olurdu ki baygınlık geçirirdik, duvarlardan atlayıp az kaçmadım :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

maşallah prensese :) hala mıydın sen kız halaya çeker ya o hesap kızımız da çok tatlı çok güzel...

Stil Direktoru dedi ki...

Valla maşallah sen de yaşlandın be hohoooo .)
Saçlarını kesmesin hep engel ol boyamasın da cano

pembe mor alg dedi ki...

canm benm ya kız ayrı oluyor:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek... Umarım canım.. Birde kutlarken canlı canlı görebilelim :))

isterenklihayat... Artık öyle değil canım, eğlenceli çoşkulu kutlanıyor :)

Hamide... :))) Teyzesiyim balım ama yine de yegenim halasını bırakıp bana çekmiş :p

Stilim Hazır Suyum... Teyzesine çekdiyse boyamaz, ama şuan bende boyatsam mı diye düşünüyorum abla yaa :))

pembe mor alg... Bir önceki postta da erkek yegenim var bitanem, valla ikisinide acayip seviyorum yaa :)) Darısı başınaa :*

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Allah cimcimemi nazarlardan sakların. Öperim onu kocamanca

Adsız dedi ki...

ayy bildiğin prensessss!
bu ne şirinlik, güzellikkkkk, maşallahhh

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çok şekerler. Bayıldım hepsine.Maşallah. Hele ki yeğeninin saçları ve saç rengi nasıl güzel:)

Bu arada blogumda hediye AYAKKABI ÇEKİLİŞİ var. Katılmak isteyen olursa beklerim.
http://papis-style.blogspot.com/2012/04/papis-style-ve-brand4me-isbirligiyle.html

GÜZİN dedi ki...

ayyyy hakikaten prenses yaaa cok şeker masallah tatlımm:)) hep bu renk olsa saçları harika bencede boyamasın:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Nadişimmm... Âminn hayatımm :*

sJ... :)) Sağol güzel görenim..

PAPİŞ STYLE... Teşekkürler..

GÜZİN... Hayatım darısı sana olsun, anne olasın :)) Boyamasın canım bence de :)..

CMOS dedi ki...

çok şeker prensesimizin kıyafeti saçları,maşallah:)

vintageduygular dedi ki...

Masallah nasilda tatli..dedigin gibi hep mutlu ve hep saglikli kalsalar

sevda s. dedi ki...

Prenses de çok güzelmiş canım, hele de saçları :) Maşallah kuzuya :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

CMOS... Sağolasın canım :)

Vintage Duygular... Evet canım, keşke..

sevda s... Sağol teyzesi, gelsen birde canlı canlı görsen süper olur :)