Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

9 Nisan 2012 Pazartesi

Güneşi Gördüm, Çocukluğuma Döndüm..

Merhabalar, hayırlı haftalar..
Kısaca durum bilgisi vereyim :) Daha iyiyim çok şükür, ağır kaldırmamaya, koşmamaya, eğilmemeye dikkat ediyorum..
İlk zamanlar, gülmek, öksürmek, hapşurmak bile acıtıyordu canımı o aşamayı atlattım çook şükür.. Annem de daha iyi olacak inşAllah..
.
Hafta sonu full güneşli bir gündü, yaz günü gibiydi.. İçimiz ısındı.. Güneş, çiçekler, yeşillikler çoşmuş durumdaydı, onlara bakıp çoşmamak mümkün olmadı.. Çoçukken yediğim lolipoplar geldi aklıma, aldım lolipopu elime, döndüm çocukluğuma..
Falım fallanmış olsa da papatyadan fal baktım, sonuç belli :)
Doğa ile iç içe olmayı, yeşili, yeşilin ter tonunu çok çook seviyorum amaa, gözlerimin rengini sevdiğim kadar değil :p
Yeşili görünce hemen atıveriyorum kendimi yere..
Yeşili, sarıyı, maviyi, göğü, güneşi, çiçeği, böceği görebildiğim için şükür ediyorum her defasında rabbime.. Hayat bu! başımıza ne zaman ,ne geleceği hiç belli olmuyor, bir gün görmez olursa gözlerimiz, gülümsemesini yitirmesin göz bebeklerimiz.. Gönül gözümüzün hep var olduğunu ve onun göremediklerini çook iyi bildiğini unutmasın gönlümüz.. Gönül gözünüze selam olsun..
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

15 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

içim açıldı resmleri görünce canm akşma kolalaı lolitop bulabilirmiyimki:)

DOREMİ dedi ki...

Bizim buralarda yeşilleniyor soğuk gitmesine rağmen..keyfini sür yerime..:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... Teşekkür ederim canım.. Bulabilirsin bence, bulamazsanda kolasız olanından alıver :)

crazywomenrosemary... Tamam canım :)

Fransali Gelin dedi ki...

Allah'a tefekkur dolu harika bir gun geçirmissin ne guzel :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fransali Gelin... Evet çok güzel bir gündü.. Cümlemizin güzel günleri artarak devam eder inşAllah canım..

Adsız dedi ki...

Gece gece lolipopu da gordum canim cektiii:((( blogun cok sicakkk:)) artik takibimdesin bana da takibe gelirmisin peki :) mor-gunluk.blogspot.com

pembe kekik dedi ki...

hep böyle güzel günler geçirmeni dilerim:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Purple Diary... Çok teşekkür edeirm can, sağolasın :)

pembe kekik... Bende seni sarar öperim :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

oyy ne güzel kuzum bizim burada bugün felaket bi yağmur ve fırtına var:(

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Oyy kıyamam sana bitanem yaaa, burası güllük güneşlik valla..

sevda s. dedi ki...

Canım, hep daha iyi ol, anneciğinde çok iyi olsun inşallah. Lolipop istedi canım :)

GÜZİN dedi ki...

ay ayyy sen ne tatlısın yeşilliklerin arasında pembeli tatlı bir pembeesinti:) cnm benm öperim

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Âminn bitanemmm..
Neyli lolipop istiyorsun, hemen göndereyim canım..

GÜZİN... Sarı gelinim benim teşekkür ederim asıl tatlı olan sensin, bende çok öpüyorum :*

Adsız dedi ki...

selam merhaba nasılsın görüşmeyeli. yeşil örtünün üstünde tek bir gül goncası gibi duruyorsun fotoda . Bu arada bakıyom da saçlar baya uzamış

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Scissor Hands 81... Merhaba, çok tşk ederim yorumun için.. Evet saçlarım bayağı uzadı ama onlar nişanlım tarafından korumalılar :)