Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

27 Nisan 2012 Cuma

Kıştan Kalma Birgün.. Arkadaş Ziyareti..

Aylardan şubat, günlerden cumartesi.. İş çıkışı gittim arkadaş evine.. 1-2 saat oturur kalkarım diye planladığım ziyaretim güler yüzlü arkadaşım, ailesi ve sohbet muhabbet nedeni ile 4 saat sürdü, ve nişanlımın gelip beni alması ile son buldu.. | Zamanı değerli geçirince nasıl geçtiğini anlamaz oluyor insan.. |
Bende bir huy vardır, gideceğim yere, kişiye önceden haber vermeyi sevmem, hazırlık yapsınlar istemem.. İnsanlık hâli var mı, yok mu belli olmaz sonuçta.. Ama bu gittiğim yer uzaktı biraz, kapıda kalmayı göze alamadığımdan haberli gittim.. Fotoda da görüdüğünüz gibi, hazırlık yapılmıştı.. Rabbim yerini doldursun.. Yedik, içtik..  Masadaki koca bir tabak biber turşusunu görüyorsunuz değil mi, hayat fazlasıyla acı olsa da, yine de acı yemeye devam ediyorum.. Bünyem her türlü acıya alışmış, müptela olmuşum, acısız yapamıyorum.. Ama diliyorum ki müptela olduğum acı sadece tadı ile sınırlı kalsın hayatımda, hayatlarımızda..
Hayırlı Akşamlar
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

14 yorum:

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

seni özlemişim canım <3
Arkadaşlarla olmak gibisi yok gerçektende...

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

sarmaya gel sarmaya:))

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

bu arada habersiz misafiri hiç sevmem belki evi temiz değil yemeği düşünene kadar evin temizliği konusunda mahcubiyet yaşarsa ne olacak? :)

Unknown dedi ki...

afiyett olsunn :)

bende bloguma beklerim..
http://denizindunyasii.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sinemim... Özlendin de canımm :*

Amak-ı Hayal... Temizlik konusunda sorun yaşanmaz ki sonuçta tuvalet banyo salonun ortasında değil :)).. Özellikle haber etmeden gittiğim yerler var, samimiyetten kaynaklı.. Ama samimi olmadıklarıma illa ki haber ediyorum canım..

deniz... Sağol :)

reyhane dedi ki...

Sefan olsun yavrum...

Giz dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun kuzuma :) ne güzel hazırlanmış ev sahipleri, sobhbete de doyum olmayınca zaman nasıl geçer anlamamıştır insan. Ben en çok suyun sunumunu sevdim, altına tabak ve dantelli örtü ile nasıl özenli ve naif öyle :))

sevda s. dedi ki...

Afiyet olsun canım, bana gelirsen haberli gel evin altı üstünde olabilir çünkü :)

Prensesin Masalı dedi ki...

Merhabalar tesadüfen blogunu buldum ve cok begendim :) Sevgiler güzel bir Pazar diliyorum..

Prensesin Masalinada beklerim

http://prensesin-masali.blogspot.de/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

reyhanem... Sağol ablaaa, la laa :)

Giz'im... Sağol canım benim, birgün beraberde afiyet olur inşAllah :)
Arkadaşımın annesi süperdir bu konularda bitanem, elleri dert görmesin..

sevda s... Canım evini bilsem hiiç haber vermem ama el mahkum :)

Prensesin Masalı... Çok teşekkür ederim..

Kuzununannesi dedi ki...

ne kadar guzelll oyle sefan olsun..o sarmalardan ıstedım cok fenaaa:((

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek... Buyur gel beraber olsun canım..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Amin bitanesi ağzının tadıda bozulmasın. Hep mutlu ol sen bunu hakediyorsun..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Sağol bitanem, sende hak ediyorsun.. Hep mutlu ol inşAllah..