Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

28 Şubat 2011 Pazartesi

Pazartesi + Otobüs Vakası

.
Merhabalar, hayırlı haftalar olsun...
Bugün yağmurlu bizim buralar, az önce güneş çıktı, şimdi tekrar yağmur başladı. Cemre ile uğraşıyoruz anlayacağınız. Toprağa düşsede hayırlısı ile :)
Neyse gelelim otobüs vakama şurda da otobüsten bahsetmiştim. Zaten bitmez benim otobüs olaylarım. Neyse efenim aslında şimdi yazacağım olayı bayağıdır yaşıyorum ama bugün yine yaşayınca yazayım dedim.
Ya arkadaşlar insanlar illaki hasta olurlar değil mi ? Hepimiz belli dönemlerde hasta oluruz, yok mevsim geçişi, yok polen , yok soğuk, yok sıcak vs de vs... Ama hep benim bi arka koltuğumdaki insanlar mı hasta olurlar ya, fesubhanAllah ya sabır...
Zaten hafta sonları dışında işe oturarak geldiğim nadirdir ve o nadir günlerde de arka koltuğumdaki kişi hep hastadır, hapşurur ıyykk ki ne ıyykk yaaa :)
Bu olay deli ediyor beni. Tamam hastalar anlıyorum Allah'ım acil şifalar versin (amin) ama neden hep benim arka koltuğumdaki kişi yada kişiler hasta. Birgün şöyle birşeyde oldu, anlatayımda gülün arkamdaki HASTA yolcu benden önceki durakta bastı düğmeye iniyor, içimden bir ooh çektim ki neredeyse kalkıp horon tepecektim ama hevesim yarıda kaldı, çünkü hasta yolcunun yerine oturan yolcuda HASTAydı :)
Sanırım bunu biri bana kasıtlı yapıyor, onu bulursamm var yaaaaa orası bana kalsın :)

Çıldırmaya az kaldı doktorum nerde,
Bu hastalar yüzünden fıttıracağım.
Oynatmaya az kaldı ineceğim durak nerde,
Bu hapşuranlar yüzünden delleneceğim.
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

Hiç yorum yok: