Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

18 Şubat 2011 Cuma

ALdığım Hediyeye Mağaza Paket Vermiyor Gibi, Ellerimlen Paket Yaptımm

Ama Ellerimle Yaptım Tadından Yenmez... Değişik Olsun, Elim Değsin, Açmaya Kıyamasın istedim.Ortaya Yastık Gibi Bişi Çıktı :) Açamazsa Başına Koysun Yatsın... Hemen Tarifini Vereyim kikiki
Malzemeler;
Beyaz Kağıt
Organize Kurdele (özel almadım, evde vardı onu kullandım. O nedenle bu renk)
İp, İğne, Folyo, ve En Önemlisi Bunları Yapacak EL :)
Efenim Boş Beyaz Kağıdı Alıyoruz, İstediğimiz Ölçüde Kesiyoruz. 2 Tarafını Dikip içerisine Erzakları Yerleştiriyoruz. Daha Sonra 3. Tarafı da Dikiyoruz. Ve Karşımıza Yastık Gibi Bişi Çıkıveriyor. Daha Sonra Dikiş İplerinin  Arasından Kurdeleyi Geçiriyoruz.
3 Tarafından Geçirilen Kurdelenin Uçlarını Dikişsiz Kısımda Fiyonkluyoruz. (kurdeleları geçirirken birazcık gına geldi ;) )
Ve En Son Olarak Daire Şeklinde Büyüklü Küçüklü Kestiğimiz Folyolarımızı Yapıştırıyoruz... Neden Kalp Şekli Yapmadım Hala Bilmiyorum Ama Sanırım Bu Daha Güzel Oldu.
Durun Durun Buldum Sanırım. Şunun için Yaptım Çünkü Eğer Kalp Yapsaydım, Burdaki Daireler Yerine Kalpler Olacaktı Ama Benim Kalbim Bidene Ve Ben Onu Sahibine Vereli Çok Oldu ;) Nasıl Ama iyi Bağladım mı :) Yerseniz ;)

Akşamları iş Çıkışı Evde Boş Zamanlarımda Yaptım Bu Nedenle 3 Günümü Aldı. Paketi Yaptım Herşey Tamam, Açmaya Kıyamasın İstiyorum ama Mutlaka Açılacak. Peki Neresinden Açılacak, Nasıl Açaçak. Hemen Çözüm Bulmak Gerekliydi Benden Aldım Elime Maket Bıçağını Fiyonk Olan Dikişsiz Kısma Noktalar Şeklinde Delikler Açtım. Böylece Kurdeleyı Çözecek ve Hafif Bir Hareketiyle Açılacaktı Paket. :)
İşte Öyleee Bİr Postun Daha Sonuna Gelmiş Bulunuyoruz. Bitmesin istiyorsunuz Biliyorum ama :p Her Güzel Şey Gibi Buda Bitti. Bir Dahakinde Görüşmek Üzere. Hayırlı Cumalar Olsun, Hayırlara Vesile Olsun. Ve Her Ne Olursa Olsun Gönlünüzü Hoş Tutmaya Çalışın.

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

22 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzel olmuş valla insanın özenip yaptığı paketten daha güzeli olamaz:) İyi tatiller canım:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Zetom... Çok tşk ederim cnm benim :), biz yarında calısıyoruz tatil pazar günene anca. Çok öptüm iyi tatiller sana.

xcelis dedi ki...

İşte bu ya bende bir zamanlar böle kendim yapıyıp deyip bişiler yapmıştım =))) iyi aklıma getirdin bende paylaşayım blogumda İnsanın kendi eliyle yaptığı bişi gibi yok valla sonuçta senin emeğinle olan bişi içindenkinden daha kıymetli bir hal alıyor Eline sağlık çok cici olmuş.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

xcelis... budur diyorsun yani saol balım :) el emeği cok güzel birsey dimi, sende paylaşta bende bakayım fikir edineyim canım. öperim

uğurböceği dedi ki...

emeğine sağlık.süper olmuş

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

uğurböceği... çok tşk ederim ya saol

mine dedi ki...

aman aman ne güzel bir paket olmuş bu insan açmaya kıyamaz gerçekten kalpler yerine iyiki yuvarlaklar yapmışsın hem nedeni de çok hoş
güle güle kullansın hatta paketi de saklasın derim : )

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

oha diyorum! bebeeeme bakınız harbi sen bana paket yolla içi boş olsun az pembe esinti koy nihohoho :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

veee biz bu paketi açmaya kıyamıyoruz :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mine... çok tşk ederim cnm benim bende verirken aynen şöyle dedim " dikkatli ac ve mutlaka sakla" birde gözlerimi belerttim tam oldu ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ablamm... sen iste yeterki paketin içine paket koyar yollarım puhahaha :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

muhabbetsofrasi... :) sanırım o 3dk da kıydı :) belkide daha kısa.

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar özenli ve emek harcanmış bir paket bu böyle,eline sağlık

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

rebeltakipte... ayyy cok ama cok tsk ederim ya valla bunları okuyunca daha da bi mutlu oluyorumm ucuyorumm lalala

BÜTÜ dedi ki...

cok güzel olmus,acmaya kiyamam ben onu.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BÜTÜ... Çok tşk ederim, nasıl kıyıldı ona bir görseniz :)

cemre dedi ki...

ellerine sağlık kuzum kıyamaz insan onu açmaya:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... saol cnm benim, tekrar hoş döndün mucukk

Siyah Süt dedi ki...

gerçekten özenle hazırlanmış..elleriniza sağlık..

bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..

http://sutlugofret.blogspot.com/

Giz dedi ki...

Pembe esinti paket inanılmaz güzel olmuş, çok yaratıcı :)) açma yeri ekleme fikrine bir de yuvarlakları bu kadar düzgün kesmene hayran kaldım canım :)) Ben olsam açmaya kıyamazdım sanırım :p

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım ortaaam ya yaşa sen!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Siyah Süt... Gerçekten çok tşk ederim. Gelecez sana cay içmeye haberin ola :)

Giz... Canım benim coook ama comcok tşk ederim. Açma yeri fikri son anda cıkıverdi ama yuvarlakların düzgünlüğü makina sayesinde hayatım. :)

Ablacık... mucukmucukmucuk burdan oraya öpücüklerden yol oldu haberin ola :)