Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

12 Şubat 2011 Cumartesi

Dert mi, Hani Nerde?

Dertlerin en hası “beyler beyi”nde,
Onun da hânesi, havâs köyünde.

Hayır, istisna değilim. Neticede insanım. Dünya, herkese olduğu gibi bana da imtihan. Dert, uzaktan seğirterek bana da gelir. Kılıktan kılığa girip bana da uğrar. Bazen tepeme düşer, bazen ansızın yakalar. Haberli habersiz gelir. Bunların hepsi olabilir; ama izin vermem! Yapamaz! Edemez!
.
.
Dert bende duramaz beyim!

Ben derdi barındırmam ki. Baktım inatçı çıktı. Alırım elime süpürgeyi faraşı, süpürürüm. Daha olmadı, çatarım kaşlarımı, üstüne üstüne yürürüm. Baktım ki ne etsem gitmiyor, işte o vakit de boş durmam. Madem ki derim, gidesin yok, o halde burada kalmanın bazı şartları var: Bir: Gülümseyeceksin. İki: Beni ümitsizliğe düşürmeyeceksin. Üç: Öyle fazla havalara girmeyeceksin. Dört: Uykumu kaçırmayacak, kötü rüyam olmayacaksın. Beş: Beni Rabbimden alıkoymayacaksın. Altı: Öyle ikide bir ortalarda dolaşmayacaksın. Yedi: Başımın etini yemeyeceksin!
.
.
Ben derdi seçerim beyim!

Öyle kendine dert diyen her şeye dönüp de bakmam! Dert dediğin adam gibi olacak. Eften püften meseleye “dert” dersem, yarın Allah elbet hesap soracak. İşim mi yok, zaten her yanım kusur, yetmez gibi ekleyemem bir küsür! Ben, koca bir kaleyim, her yanım sur. Geçirmem öyle değmeyecek derdi. Dert dediğin, kâmil kılacak ferdi. O vakit dert için can verilse az. O vakit elemler, koca birer haz.
Zaten derdin hası beyler beyinde. Onun da hânesi, havâs köyünde.
.
.
.....
Neslihan Nur TÜRK
...Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu,Neşe Dolu Günler, Haftalar Dilerim.İyi Hatfa Sonları...

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

9 yorum:

e.n.k dedi ki...

dert dedigin adam gibi olacak !
vay anasini bee bunu hayata gecirebilmek gerek lakin Allah dermansiz dert vermesin valla insanin kolu kanadi kirilir ,kalkamaz ..
sizede iyi hafta sonlari..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

evet cnm Allah dermansız dert vermesin. Dert dediğin adama gibi olacak yani ayy ojem gecmiş, sacım kırılmıs, manikürüm gelmiş falan bunları dert etmemek gerek. Allah'ım sınıyor hepimizi, ceşitli dertlerimiz var, kimseninki diğerine uymaz amma velakin onlarla yaşamayı örenmek hayatı zindan etmemek gerek sister2'm İyi hafta sonları. öpüldün

fashion by kitty dedi ki...

gerçektenn dert adam gibi olmalııı öle herşeyi dert edersen başına grçktn bi dert gldiğinde ,insanın başına yıkılıo dünyası dert buymuş diosn ozmn:)
blogunu ck bgnıorm yeni bloguma snide bklerm izleycm olrsn svnrm.

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Mutlulukla dolu sana da guzel haftasonlari, en pembeli esinti :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

fashion by kitty... Hey dert haddini bil otur bakim su köşey dimek gerek bazen :) Blogumuz için söylediklerine coook Tşk ederiz cnm :) geliyoruz komsuu :)

Peri Tozu Fotograf... Saol cnm benim :) Sanada hayırlı haftalar, Kandilin mübarek olsun.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Amin meleğim dermansız dert olmasın her daim gülümsemen dileğiyle benim bal kardeşim. Seni seven ablan .)

Öyle Bir Siker ZaMan Ki dedi ki...

hayy ağzına sağlık ne güzel yazmışşın

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ablammm... Her daim gülümsememiz dileğiyle. 32 dişim benimm

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tşk ederim saolasın...