Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

9 Şubat 2011 Çarşamba

Hafta Sonu Keyfi, Kahvaltı, Mis Gibi Güneş, Balkonda Kahve, AİLE...

Bu Hafta Sonu Hava Çook Güzeldi. Ki Hala da Öyle. Erken Kalkan Yol Alır Mantığıyla Pazar Olmasına Rağmen Erken Kalktık. Kahvaltıyı Hazırlamaya Başladık. Kardeşime Mutlaka Sıcak Ekmek Al Dememe Rağmen Herzaman ki Gibi Soğuk Ekmek Aldı Geldi. Acaba Bu Çocuk Beni Nezaman Şaşırtacak yada Şaşırtacak mı Merak Ediyorum. Zaten Böyle Devam Ederse Görevleri Değiştirecem. Kahvaltıyı O Hazırlasın, Ben Seve Seve Fırına Giderim ağa :) Herneyse Hazırladık Soframızı Ettik Kahvaltımızı, Bir arada Olmak, Bir Olmak, AİLE Olmak Ne Güzel Birşeydir Yarebbim. Bu Duyguyu Tattırdığın için Şükürler Olsun.... Haftasonu Demek Bizde; Beraber Kahvaltı Yapmak, Temizlik Yapmam (uzun hali; süpür, sil, bal dök yala:), Kahve içmek, Akşam Yemeğinde Ne Pişirileceğine Birlikte Karar Vermektir... Kahvaltımızdan Sonra Ev Temziliği Başlar.... Sonra Yorgunluk Atmak için Kahve içilir... Helede Hava Güneşli ise Balkonun Tadına Doyum Olmaz. Güneşe Dönecen Arkanı Hacı, Alacan Eline Kahvenii Ohhh beee Dicen Aptal Keyfi Gibisi Var mı :) Aslında Sırtımızı Devlete Dayamaya Çalışmak Yerine Güneşe Dayasak, En Azından içimiz Isınır, Diğer Türlü Pek Bişi Olduğu Yok :) işte öyle iple Çektiğim Çabuk Gelsin Dediğim Gün Pazar Günü. Ailemle Olmak Dünyalara Bedel. isterse akşam Yemeğinde Soğan Ekmek Olsun, Yine Evimde Ailemle Olsun... :)
Hepinize; Sağlıklı, Mutlu, Huzurlu, Kahkahası Bol Yarınlar Diler, Huzurlarınızdan Ayrılırım. Bir Dahaki Postta Görüşmek Üzere...

Not: Pazar Günlerinin 24 Saat Olduğundan Şüpheliyim :)
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

18 yorum:

Miss Sensible dedi ki...

Bu haftasonu Ankara'ya gidemediğim için yalnızdım evde :(
Sen böyle yazınca annemlerle kahvaltı yapmayı özlediğimin farkına vardım :((

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Miss Sensible... Canım benim amacım senide kimseyide üzmek değildi, olamazda. Ama bende üzüldüm şimdi. İnşallah tez zamanda gidersin anakaraya güzel güzel kahvaltı yaparsın istersen sana tost bile yaparım canparem. Okulun bitsin hayırlısından hep ailenle olursun inşallah

Miss Sensible dedi ki...

aH AH yarama şimdi daha çok tuz bastın :(
Okul zaten Ankara'da (master yapıyorum); ama dışarda çalışıyorum, ailemden uzakta :((
İşi bırakmadığım sürece hep uzakta olucam:(

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Miss Sensible... Aman yarebbim ama batırdım ortalığı desene. Neyse sekerim ben gelirim oraya bi aile ortamı hazırlarım sana hatamı telafi ederim ne dersin, affeder misin beni ;)

Miss Sensible dedi ki...

Eğer gelip güzel bir Pazar kahvaltısıyla aile ortamına duyduğum özlemi dindirirsen affedebilirim :)
Canımsın :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Miss Sensible... Tmm sekerim annastık. Cümbür cemaat gelecem geniş aile yapacam sana. Kime bakacagını sasıracan :) Ellerimle sigara böreee yapacam canıma ;) mucuks

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Hafta sonu keyfi gibisi varmı

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YeMeK vAkTi/AyLiN... Yok cnm yok :) 5 gün haftasonu 2 gün hafta içi olsa keşke :)

hayat güzel dedi ki...

hafta sonu annem ve kardeşimle kahve içip sohbet etmek bizim de en büyük keyfimiz:) ama malum evlilik hazırlıklarımız hız kazandı, ben hafta sonları erkenden kalkıp evden çıkıyorum son 3 haftadır... böylece bu keyiften mahrum kalıyorum:( bak canım çekti yine:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayat güzel... Canım benim senin hayırlı bir telaşın var hayırlısı ile düğünün olsun bu tatlı telaş bitsin doya dayo içersin :) burdan da sana Mutluluklar diliyorum sevgi kelebeği :)

tubitos dedi ki...

Canım nasılll türk kahvesi çekti anlatamammm =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitos... Canım benim ya canının cekigi kahve olsun,ben sana en telvelisinden yaparım :)

mis gibi dedi ki...

Bu nasıl bir fotoğraffff...! Çikolata ve kahve en dayanamıyacağım şey. Çok canım çekti yahu :D Kokusu ta buraya geldi

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mis gibi... Canım benim ya sana da yapayım en pöypüklüsünden :) bizde pazarları kahve mutlaka olur ama cukulata pek nadirdir :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Minnoşum mailini aldım ama gmail günlük mail atma kotam dolmuş haha buna bak yazamadım sana öperim http://twitpic.com/3ynr9s

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

vay masallah seni gmail bile kaldıramadı be abla :D Atom karıncam benim baktım kikikikiki :)
Yakında bu gmail sana okuma kotanda doldu der puhahaha öperim

Kendimce dedi ki...

bir reklam vardı evde ki huzur mutluluk budur diye aynen katılıyorum huzurlu ve mutlu bir aile ortamı kadar hayatta hiçbirşey keyif vermez bana da Allah daim etsin huzurunuzu sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kendimce... Ne güzel yazmıssın cnm Alllah'ım Hepimizinkini daim etsin inş.