Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

22 Haziran 2010 Salı

! Şiddetle ( GÜM ) Tavsiye Edilir !

Şiddetle Tavsiye Edilir Gerekirse Zorla Dinletilir :)) Gerçekten Dİnleyip Pişman Olmayacağınız Bir Şarkı Geliyor Şimdiii... Yine Boyundan Büyük İşler Yaptı Saolsun Yaz Sıcagında Neşe Kattı Bizee.. ( bu arada Adanam Yanıyorr ).... Tabiki Bahsettiğim Kişi SERDAR ORTAÇ...
Yeni Albümü Yine Her zamanki gibiiiii tam yaza uygunnn.. cıstak cıstak :D:D:D
Albümde mutlaka dinlemenizi tavsiye ettiğim şarkı ise poşet, evet poşett :)))


Ben ne sana taparım ne seni ararım ne trip atarım
Sen ne beni oyala ne omuz ovala işime bakarım

Ben o nazı çekemem günaha giremem kötü söz edemem
Aşk bu kızıl ötesi yaralı müzesi hareket edemem

Acılarım heveste güneş açar aheste bir kapalı kafesteyim
Topu topu bi deste ara sıra bi besle iki nota bir besteyim

Seni çöpe atacağım poşete yazık
Bi sigara yakacağım ateşe yazık
Aşk gidene acımak mı?
Bu yükü taşımak mı?
Yarayı kaşımak mı?
Sor iyisi çıkacak mı?
İçime akacak mı?
Ve güneş açacak mı?


Nasıl Şarkı Amaaa.... Süper bence... Poşete Yazık ehehehhe :))

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

kuzu ben dinliyorum diye takılıyor bana arklarım :) kara kedi favorim süperr

Kbr-Bhdr dedi ki...

süper bncedeee:)

Swift as Desire dedi ki...

yaa ben en çok kerbelayı sevdimm

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Edi... arkasdaslarım Banada yakında çöpçü diyebilir :)

Kübram... aynen cnm kopp :P

Hande... hepsi birbirinden güzel gercekten... hoşgelmişsin

Betül Özbir dedi ki...

evet dinlemeden geçmeyin :))küçüklüğümden beri severim serdarın şarkılarını boş şarkı yok:))