Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

3 Temmuz 2010 Cumartesi

(: S ö Z len dim :)

Koşturmaca, Telaş, Heyecan, Hüzün, Nasıl Olacak, Kimler Gelmeli, Ne Giymeli, Yemeğe Nereye Gidilmelii vs vs vs ? Bütün Bu Soruları Cevapladık... ve SöZlendik... Oldu Bitti Bile...
Sanki Hiç Eksik Bitmeyecekmiş Gibi Gelsede, Bir Şekilde Olup Bitiyor... Allahım İsteyen Herkeşlere Nasip Etsin. Tatlının Ortasından Kendim İçin Deel Ama Tüm Blog Alemi İçin Yedim Bir Tane... Artk Beni Alan Aldı Dimi Ama Darısı Tüm İsteyenlerin Başınaa Aminnn :)))


Özel Nedenlerden Dolayı Çok Değişikti Ruh Halim... Bir Daha Mutlu Olabilir miyim Bilemiyordum, Hatta Olamam Diyordum... Hep Acım aynı kalacak Hiç birşey beni mutlu edemeyecek sanıyordum... Bir yanım hep eksik olacak, kimse değiştiremicek bunu çok iyi biliyorum ama acım ilk günki gibi değil bunuda biliyorum. Allahım sabrını veriyormus gerçekten... Her acı ilk günki gibi devam etmez demişti büyüklerim inanmamıştım,hatta kalblerini kırmıştım... Şimdi hak veriyorum her acı ilk günki gibi kalmıyor, kalamıyor... Yoksa nasıl yaşarız...
Neyse ağlama modundan çıkalım, beni mutlu eden SöZ konuma Dönelim :)
Her konuda oldugum gibi yüzük seçimi konusunda da sadelikten yana oldum... Elimi cebime kolayca koyabileceğim, iri taşlı olmayan, ben gibi çıtıpı pıtı bişi aldım işte :)


İşte Yüzüğüm
Nasıl Ama?





Bunun Adı Birleştirmekse Hayatı, Birleştirdim Hayatımı...

ZS

... Gülümsememiz Eksilmesin ...

26 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun tatlım. allah tamamına erdirsin

prenses dedi ki...

Allah tamamına erdirsin:)yüzüğün çok güzel.
ayrıca aynen dediğin gibi her zaman hayat devam ediyor başımıza ne gelirse gelsin.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kbr-Bhdr ... Tşk ederim hayatım Allah razı olsun.

PeNeLoPe dedi ki...

Mutluluklar dilerim...En kısa zamanda dünya evine de girersin inş ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

prenses... Çok tşk ederim saol cnm. Evet hayat devam ediyormuş bunu da ögrendim.

PeNeLoPe... Tşkler.ama daha dünya evine girmeme cok var.Eger bekarsan darısı sana da olsun.Bak tatlının ortasından yedim sizler için :)

simple present tense dedi ki...

hayırlısı olsun canım allah ağız tadıyla tamamına erdirmeyi nasip etsin..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

simple present tense... tşk ederim amin hayatım amin :)

4 kız kardeş 4 farklı marifet dedi ki...

tebrikler:)
mutluluğunuz daim olsun:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Tuğba... Çok tşk ederim tuğbacım.

De HaLi dedi ki...

tebrikler :) cok mutlu olursun umarim..

gunesyuksel dedi ki...

allah nazardan saklasın.. walla nişanına gelirim:)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

D. ... Tşk ederim cnm Allah razı olsun. Sende mutlu çooook mutlu ol.

gunesyuksel... buyur gel cnm beklerim Adananın yolları taştan, hemşehrim geliyor uzak diyardan :)

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun inşallah..Allah çok güzel bir ömür nasip eylesin inşallah..

éLLa Çiça dedi ki...

canim benim Allah tamamina erdirsen.. insallah cok mutlu olursunuz tebrik ediyorum.

Unknown dedi ki...

tebrikk ederimmm :) Allah tamamına erdirsin inşallahh. :) vee darısı bizim başımızaa

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

zeliha(umutsepeti)... Saol cnm Allah razı olsun.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

artık bende yorum yazim dimi Sevğili Aşkocuma
yüz yüze dedim ama burdan da dicim içimdemi kalsın
yayınlamayabilr :P

hayırlı olsun zümrüt gözlüm :)
İnsallah daha güzel mutlu günler görmen dileğiyle

en güzel günlerimizi hep beraber yaşamak dileğiyle

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

artık bende yorum yazim dimi Sevğili Aşkocuma
yüz yüze dedim ama burdan da dicim içimdemi kalsın
yayınlamayabilr :P

hayırlı olsun zümrüt gözlüm :)
İnsallah daha güzel mutlu günler görmen dileğiyle

en güzel günlerimizi hep beraber yaşamak dileğiyle

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Cnm melek askom benım daha yenı gördum dunden beri blog yorumlarında sorun vardı. hatta bu yorumu yayınlamadım yanı görmedım bile :)

En güzel günlerde birlikte olmak dileğiyle.. ESZS ;)

Tesettür Delisi dedi ki...

Rabbim mutluluğunuzu daim etsin canımmm

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok gec yazıyor gibi görünüyorum ama inanın butun yorumlarınız yenı geldi bugun onayladım. Blogdakı sorun sanırım yeni çözüldü. :( yanlıs anlamayın olur mu :(

ellam... Saol hayatım. Allahım sanada isteyen herkese de nasip etsin. Burdan da söyleme istiyorum Hoş geldin ülkene cnm benımmm.

muyurt... saol hayatım. Allahım sizede nasip etsin inş. en yakın zamanda.

yeşil dünyam... Amin hayatım saoll

uğurböceği dedi ki...

canım kutlarım gözümen kaçmış.Allah tamamına erdirsin.

Aysegül dedi ki...

Cok tebrik ederim, Rabbim mesud etsin, tamamini erdirsin insallah yeni kom$um :)

Postuma yazdigin o icten dua `n icin cok tesekkur ederim!!! Allah razi olsun!

Sevgiler
http://aysegulvedunyasi.blogspot.com

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

uğurböceği... Allah razı olsun canım..

Aysegül... Çok teşekkür ederim canım, Allah razı olsun..

Lafı olmaz içimden geçenleri yazdım sadece, Allah cümlemizden razı olsun..

Petrl dedi ki...

aa yeni görüyorum bu yazini.. tekrardan allah tamamina erdirsin .. tebrik ederim :)
bende sadece nisan yüzügü alindi böyle birsey degil yanii tamamen sade yüzük :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

PetroLmaviSevilmezm!... Allah razı olsun bitanem, senide tamamına erdirsin inşAllah.. Benim nişan yüzüğümde sade ve çoh seviyorum onu, ama bu tek taşım söz yüzüğüm :)