Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

1 Haziran 2010 Salı

Bu Adam Varya Bu Adam :)))

Merhabalar :)))

İşyerinde çok sevdiğim, resmen ekürüm olan, essudan sonra 2.kankam olan biri var... Namı değer şef, Şefimm.Benim şefim :P ( Kimse Sahip Çıkmasın )
Bi görseniz adamı konusmasına gerek olmadan gülmeye başlarsınız zaten... Duruşu komik :) Yüzü aklıma geliyo kendimi tutamıyorum gülüyorum yaa :))) sürekli diyorum gel beraber tv ye cıkalım konusmalarımızla milleti güldürelim toplayalım paraları diye yanaşmıyo bu fikre.. Sanki tv cilerde onun peşinden koşuyor yaa neyse :)
bu komik adam dün işyerine küçük oğlunu getirmişti (3 yasında)

--- Hayırıdır dedim sabah sabah kaldırıp getirmişsin cocugu...
Cevaba bakın..
--- Tamirciye getirdim ya...
--- Ne tamircisi ya bisikletin mi bozuldu, ( işe bisikletle geliyor ) ki bisikletin bozulsa bunun cocukla ne alakası var..
--- Yaa hasta olmuş bi tamirciye gösterecem dediii

Koptum yaa bu adama... Hay senin tamircine ehehehehe. Daha bunun gibi niceleri var :) Şefim benim yaa obenimdir o benim Zeka nın Şefidir ancak :)))

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

3 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

Ahahah supermis ya tamirci hee:))
Sanada belee sef yarasrdi kusum:)) hem eglen hem calis bnde istiorummm:))

[ beLLe ] dedi ki...

hahah! kamikmiş =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kbr - Bhdr .. Evet cnm her işyerıne lazım böle biri :)) ama bendekini veremem sana sen yeni bi tane bul puhahaha

cennet .. evet komık cnm hemde cokk.