Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

7 Haziran 2010 Pazartesi

İs - Te - rik ... İs - Teeee - rikkk :)))

İstiyorumm ama napayım.Çok güzeller çokkk.... Beğendimm sevdim Benim olsun istedimm. Ama olmadı :)))
Sizde istemezmisiniz bunlarıı hııı kesin istersnizzz siz var yaaa sizzz....
Madem benim olamadılar bari bloga koyayımda gözümüz bayram etsin dedimdi.. İyi mi ettimm :) ?




... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

7 yorum:

SWL dedi ki...

çanta çok tatlıymışşşş...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

elbisenın modeli çok güzel çok cici ama bana yakışmayan tek renk turkuazın bu tonudur malesef :)

Miniature dedi ki...

Bəyəndim..Amma olmazsa olmaz da deyil :).Mən fərqli tiplərdən istifadə edirəm..

Aaa,tikdirin siz də o zaman ;)

MKBL dedi ki...

Ayyy bende isterimmmm...
Çantada elbisede çok güzelmişşşş:)
Öptüm cnm.
Sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

SWL.. Evet çoook datlıı yaa :)

MyPrincessS.. Sana Olmazsa gönder Biz Giyelim ;)

Miniature.. evet olmazsa olmaz değil cnm ama olursa da süpper olur.:)

mkblkonsept.. İsterik isterikk :))

z e y n e p dedi ki...

çanta çok hoşmuş... çok beğendim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

evet zeynep çok hoşlar yaa