Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

7 Şubat 2013 Perşembe

Karşıya Geçemiyorum..

.
Oldum olası karşıdan karşıya kolay geçemedim,
Küçükken annem yanımdayken,
Okuldayken arkadaşlarımla bir aradayken,
Ellerini tuta tuta geçtim hep..
Tek başıma geçmek çok zorluyor beni,
Dakikalarca beklediğim anlar oluyor..
Geçen sabah sağ olsun bir çöpçü amca geçirdi,
Dün bir bayan şoför yol verdi,
Bugün de hamile bir bayan eşlik etti bana..
Darısı yarına :)
..

12 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

inşallah hayatın boyunca her anlamda hep elinden tutan seni hiç yalnız bırakmayan biri olur canım :)

Gurme Şirine dedi ki...

:)))))
alem kızsın valla :))

pembe mor alg dedi ki...

ay kıyamam sana:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BOŞNAK KIZI... İnşAllah bir tanemm, çok teşekkür ederim..

Gurme Şirine... Öyleyimdir cağnım :p

pembe mor alg... Söyle yollarda kıymasın bana canım :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Sbr olur bi süre sonrada:)

Unknown dedi ki...

ayy benden bir tane daha varmış:)
bende öyleyim canım
Karabükte doğdum büyüdüm ozamanlar sorun yoktu rahat rahat geçiyordum çünkü trafik olmazdı hiç
Adanaya geldim köyden şehre inen Kezban gibi oldum resmen.
o nasıl bir trafik özellikle dolmuşlar felaket
çok normal yani Adana gibi biryerde yaşayıpta karşıya geçememek:D
Yanlız değilsin şekerim...:D

bahar006 dedi ki...

Çok ilginç, ben de arabaların önüne atlarım genelde:)

safransarı dedi ki...

Bir şair edasıyla karşıdan karşıya geçmek böyle anlatılırdı ancak herhalde :d

acemi gelin dedi ki...

aay bende aynıyım
ama ben yanımda biri olduğu zaman daha zor geçerim şaşırırım falan tekken daha kolay geçerim
allah yardımcın olsun

Özgür Tatlar dedi ki...

kotu bir durum.ailen fazla dikkatli davranmis.seni de oyle mi yonlendirmis acaba.gerci ben de bazen kizlarima aynisini yapiyorum.

tubitos dedi ki...

canım valla ben de çok korkarım karşıdan karşıya geçerken.. herkesin geçip benim kaldıgım zamanlar çok olur :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEKLİ BACIM... Hayat şartları el verse, çalışmasak ya da yakın yerlerde çalışıyor olsak sbr'siz adım atmam ama hayat izin vermiyor işte, işe tek gitmek zorunda kalıyorum bacıcan :))

dilek... Bu korkuyu yenmek lazım canım ya, bir şey yapmak lazım ama ne :))

bahar006... Bence seninki de iyi değil, benimki de canım, ortasını bulmak lazım :)

safransarı... Teşekkür ederim, bakış açısını sevdiğim :)

acemi gelin... Ben yanımda biri varken kolay geçiyorum, yanımdakinin elini tutup gözlerimi kapıyorum :))

Özgür Tatlar... Ailemde bir ben böyleyim, oldum olası arabalardan, yollardan çok korkuyorum :/

tubitos... Ve o zamanlarda karşıya geçmiş olan arkasına dönüp sana kötü kötü bakar :)) Yaşadım o durumu da, şu araba geçsin öyle geçelim bak ben geçemem diyorum, onlar geçiyor ben kalıyorum bazen :))