Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

4 Şubat 2013 Pazartesi

Elinin Tadı, Helvanın Şanı..

İçimdeki sıkıntıyı zamana ve bir kenara bırakıp, yazmak istiyorum artık..
.
Cümleten hayırlı haftalar, hayırlı aylar olsun..
Cuma günü öğle ezanı vaktinde halam ziyarette helva yapıp dağıttı.. Bizleri de çağırdı ama, işte olmam sebebi ile akşam gidebildim.. Tatlıyı, şekerli şeyleri pek sevemesem de halamın elinin tadı muazzam olduğundan bu gördüğünüz tabağın %75ini yedim.. O kadar güzel yapmıştı ki, ellerine emeklerine sağlık.. Dilerim rabbim her irmik adedince sevabını kabul eylesin..
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

19 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de çok severim canımm afiyet olsunn :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Bal, şeker olsun sana yarasın gelinlik kızım:)

Unknown dedi ki...

kuzm neyin var neye sıkıntılısın at özelden bir mesaj ablana bakayım bu arada Allah kabul etsin canım benim

tubitos dedi ki...

halanın eline sağlık, çok severim helvayı, sıkıntın ne bilmiyorum ama biran önce geçer inşallah canım

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

allah kabul etsin kuzucanım...

VuslaT dedi ki...

Allahcc kabul etsin pembeesintim. Oh sanada afiyet bal olsun. İyi bir hafta dilerim. Sağlıkla huzurla..

günlük yaşamım dedi ki...

amiiin :) sana da afiyet olsun

Kuzununannesi dedi ki...

canım tatlıyı sevmıyormusun superrr ama ben hastasıyım tatlısız te gunum gecmıyr malesef :(( halanın elleırne emegıne saglık..sevgıler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BOŞNAK KIZI... Sağ ol canım..

YETENEKLİ BACIM... Sen var ya senn, gel beraber olsun :))

mor menekşe... Tamam abla,
Allah razı olsun, Rabbim cümlemizin hayrını kabul eylesin..

tubitos... Çok teşekkür ederim kız annesi ;)

Hamide... Sağ ol güzel huylum..

VuslaT... Allah razı olsun tatlı dilli ablam..

Günlükçü Bayan... Teşekkür ederim..

KoKoŞ KeLeBeK... Canım ben hiç sevmiyorum sen çok seviyorsun, sanırım ikimizinki de iyi değil, ortaısnı bulmalı..

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Allah kabul etsin canım benim. İnşallah bir an önce sıkıntıların gider. Allah içine ferahlık versin. Zihnini ferah tutmaya çalış :)

Gurme Şirine dedi ki...

canım afiyetler olsun...
şifa olsun...

Unknown dedi ki...

Benim gibi yeni bir blogçunun mimine katılmak siter misin bilmem ama ben seni mimledim :)

Unknown dedi ki...

Bayılırım halanın ellerine sağlık :)

acemi gelin dedi ki...

mavlam sıkıntınız neyse bir an önce giderir inş.
tatlınızda harika gözüküyor:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İki Şehir Bir Meryem... Sağolasın, Allah razı olsun canım benim..

Gurme Şirine... Teşekkür ederim balım..

Capon Paluğu... Teşekkür ederim, uygun bir fırsat bulunca yapmak isterim :)

gun koseoglu... Teşekkür ederim...

acemi gelin... Allah razı olsun..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mmmmmm ellerine sağlık pembem harika ablandada un helvası var:)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

bir kase lezzet... Afiyet olsun abla :)

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Canım çekti, ellerine sağlıkk :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

α.к.α.т.я.i.є.ℓ... Buyur gel halama gidelim :)