Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Ağustos 2012 Cuma

4'ü 1..

Hayırlı Cumalar Olsun Canlar..
Ne güzel üç gün çalıştık hemen Cumaya vardık :) Ben yarında çalışıyorum ama çalışmayanlara şimdiden iyi tatiller diliyorum..
.
Aile çok çook önemli.. Elbette arkadaşlarımız, dostlarımız, sevdiklerimiz var.. Beraber zaman geçirmekten hoşlandığımız, sohbetine hayran olduğumuz, bir alo uzağımızda olan yegane insanlar var hepimizin etrafında.. Can dediğimiz, kan dediğimiz, dost bildiğimiz, bacı bildiğimiz insanlar var, iyi ki var.. Onları atmıyorum asla, anlatmak istediğim ailenin başka, kardeşliğin bambaşka oluşu.. Hepimiz içinde böyledir bu, ilk sırayı hep aile alır, almalıdır.. Hayatta bizi en iyi anlayan ilk arkadaşımızda kardeşimizdir aslında.. Aynı anne babaya sahip, aynı kan, aynı can, aynı evi paylaştığımızdır.. Derdimizi bilen, halimizden anlayan, bizi bizden fazla düşünenimizdir kardeşimiz.. En çetin kavgalarda bile küs kalmayı beceremediğimiz, hiç bir şey olmamış gibi davranabildiğimiz biriciklerimizdir.. Her insanın bir kardeşi olmalı hayatta, bir kandaşı, bir sırdaşı, bir can yoldaşı.. Rabbime şükürler olsun ki bende bir değil, 3 tane mevcut :)
Ablam, abim ve son numara küçük erkeğim..
Ablam bu bıcırıkların annesi, abim evimizin erkeği, ben kendi halinde nişanlı, kardeşim liseli :)
Seviyorum Çook Seviyorum Onları
Cümlemizin
Eksilmesin Gülümsemesi
.

7 yorum:

GüzelGül dedi ki...

cok haklisin canim aile gibisi yokkkkkk.Hayatda en önemli degerli birsey varsa, oda ailelerimiz.

Mein Blog/Blogum

Adsız dedi ki...

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın!

Sevgiler

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy maşallah canım allah onları başımızdan eksik etmesin kardeş candır aynen dediğin gibi... zira benimki askerde olduğundan çok özlüyorum keratayı :((

Özgür Tatlar dedi ki...

ailenle mutlululuklar canim.kardes gibisi varmi.sevgiler.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

guzelgul... Evet canım aynen öyle..

Pembe Evren... Âminn canım, cümlemizin..

Hamide... Bitanem benim rabbim hayırlısından teskeresini almasını nasip etsin ve kavuşun inşAllah..

Özgür Tatlar... Teşekkür ederim canım sağolasın, benden de sevgiler..

sevda s. dedi ki...

Canımm, Allah bozmasın, hep mutlu hep huzurlu illaki sağlıklı olun :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Âminn, Allah razı olsun kuşum..