Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Öyle İşte.

İçim acıyor.. Ya da Bedirhan Gökçenin dediği gibi sol yanım acıyor.
Bu ara tüylerim ürperiyor, gözlerim doluyor, burnumun direği sızlıyor. Dokunsalar ağlayacak durumdayım. Dün bizim kızlar 1. ve 2. oldu öyle mutlu oldum, gururlandım ki! Öylesine güzel bir duyguydu ki. Sonra izmirdeki vatandaşların otobüs, dolmuş, her ne bulurlarsa binip akın akın kan vermeye koşmaları! Hayırsever iş adamlarının, hali vakti iyi olan insanların, açları doyurmak için iftar vermeleri. Çocuklara bayramlık almaları, ailelere maddi destekte bulunmaları ve dahası kalbimin ağlamasına neden oldu. Zaten ben duygusalımdır, hiç dayanamam. Haberleri izlemek istemem. Gözlerimdeki yaşlar kalbime akar, için için sessizce ağlarım. Hatta inanır mısınız Kemal Sunal vefat ettikten sonra, onun filmlerini izlerken bile ağlar oldum. Gülüşü içime oturuyor :/

3 yorum:

SWL dedi ki...

Kuzum benim yaaa.. bu duygusallığın senin insanlığının en güzel göstergesi..

Yeşim dedi ki...

Kıyamam o güzel gözlerden süzülen yaşlara :( Meleğim benim öperim güzel yüreğinden başka türlü ağlatmasın Rabbim seni.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

SWL... Bitanem benimm teşekkür ederim sağolasın, sende öylesin.. Göz görüyor, yürek dayanmıyor inan :/

BalAbla... Âminnn cümlemizi ablacığım, çok öpüyorum seni :*