Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Temmuz 2012 Salı

ZeKa Lipres'e Teşekkür Eder..

Geçtiğimiz günlerde lipres.com twitterden bloggerlara incelemeleri için ürün göndereceğini duyurmuştu. Bende merek ederek kendileri ile iletişime geçtim ve çok kısa bir sürede ürünleri evde buldum.. İlgi ve hızlarından dolayı buradanda teşekkür etmek istedim.. Neler geldiğini merak ediyor musunuz, hadi o zaman birlikte bakalım :)
Kargo poşetinin içinden 2 paket çıktı,
ve sabırsızlıkla açmaya başladım. Bu gördüğünüz şık kutunun içinden ikili flormar far çıktı.. Hemde renkleri açık ve koyu yeşil, tam gözlerime göre..
Sanki göz rengimi bilip yollamışlar gibi hissettim mutlu oldum :)
Fondoten - Lipgloss - Oje - Krem
Beni en çok mutlu edende isme özel not yazmış olmaları.. Her firma bu ayrıntıyı yakalamıyor..
Dilerseniz ürünleri lipres.com dan satın alabilirsiniz..
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

8 yorum:

mm dedi ki...

Not ne kadar özenli olduklarının ispatı, tebrikler valla.:)
Bu arada o farın koyusuna benzer bir far vardı bende, tüm göz renklerinde çok hoş duruyor o renk :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Melodram... Özenlerini ilgileri ve hızları ile ispat etmişlerdi canım notlada tam kanıtladılar :) Demek öyle o far hııı, bende gözlerime uygun diye nasii sevinmiştim :))

uğurböceği dedi ki...

güzel günlerde kullan canım

YETENEK-SİZİN dedi ki...

yazdığım yorum gitmemiş bebeğim.. hepsini güle güle kullan haberim olsaydı bende yollardım:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

uğurböceği... Sağol bitanem..

YETENEK-SİZİN... İstediğin varsa söyle yollayım sana bacımmm :* Kampayayı da, duyuruları ile ünlü ve bize çok yakın olan, can reyhan ablam haber etti sağolsun :)

Giz dedi ki...

Ojenin rengine bayıldım canım benim :) gerçekten çok özenli bir paket güzel günlerde güle güle kullan tatlı kelebeğim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Bitanem beğendiysen göndereyim sana, iyi günlerde güle güle sür :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Bitanem beğendiysen göndereyim sana, iyi günlerde güle güle sür :))