Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

3 Temmuz 2012 Salı

Yine Eteklendim..

Merhabalar, hayırlı haftalar olsun..
Sıcaklardan o kadar yakındım ki, evren sesimi duydu.. İki gündür geceleri öyle serin oluyor ki, battaniye ile uyuyorum.. Başkasından duysam Adanada temmuz ayında battaniye ile uyuduğunu, inanmazdım.. Ama bizzat yaşayınca iş değişiyor.. Madem evren bana böyle bir jest yaptı, bende bir istekte daha bulunayım, ya tutarsa di mi ama.. Sevgili evren, serin hava jestin için yürekten teşekkür ederim, bu hava şartlarını ramazan boyunca da sergilemeni en içten duygularımla rica ederim, imza pembiş ZeKa :)
Etek giymeyi çok sevdiğimi yazmıştım ya, sadece buraya yazmakla yetinmeyip bu sevgimi sesli bir şekilde de ifade ediyorum sürekli.. Sağolsun Sbr'm de bu sevgimi bildiğinden almış bu etekciği bana.. Ben normalde yeni alınan giyim ürünlerini yıkamadan giymem, giyemem ama bu etek başka oldu, çok beğendim ve sevdiceğim görsün diye hemen giyiverdim.. Alfabemdeki sesli harfim, Sbr'm, canım benim O, gönlü gibi keseside her daim dolu olsun inşAllah..
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

22 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Güle güle kullan tatlım,sıcaklarda en iyi kurtarıcı...

cingifilli dedi ki...

Güle güle giy,Sbr zevkliymiş:))Serinlik ise super,dilerim yaz akşamlarımız bu modda devam eder;)

VuslaT dedi ki...

PEMBEESİNTİ NE GİYSE YAKIŞIR. HELE BU ÇİZGİLİ ETEK. ACAİP GÜZEL. GÜLE GÜLE GİT TATLIM..

pembe mor alg dedi ki...

ama çok güzell

DOREMİ dedi ki...

Beyaz pabuçlarla ne de güzel...güle güle giy..:))

mavii dedi ki...

çok yakışmışşş esintim benim için etek giymek hala hayal:) ama ugraşıyorum canım 15 kilo kaldı:)

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Pembi$ Zeka :D öperim kiz seni :* etegin cok guzelmis canim benim ama en guzeli sevdicegine ettigin dua seven boyle seviyor iste degil mi :)
Rabbim bir omur mutlu etsin sizleri insallah

Huzur Moda dedi ki...

altına kırmızı bir babaet gşymeyı sakın unutmayın...çok hoş eteğinz

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Aktuelmoda... Teşekkür ederim canım, çok haklısın..

cingifilli... Zevkli olduğu benimle nişanlı olmasından belli değil mi bitanem :p
Bence de bugünlerdeki hava durumu her zaman devam etsin :)

VuslaT... Çok teşekkür ederim abla, bayağı bayağı utandırıyorsun sen beni..

pembe mor alg... Ama benim vermem :p

crazywomenrosemary... Converslede denedim ama siyah sandaletle giydim o gün canım :)

mavii... Teşkkür ederim tatlı anne, az kalmış 15 kilo nedir ki canım :)) Benim de 3 kilo var ama giyiyorum valla :)

KeleBek MisâLi... Öp caney öp, bende öpeyim seni :**
Âmin bitanem, sevilmek, sevmek hayatlarımızdan eksik olmasın hiç..

Huzur Moda... Henüz kırmızı bir babetim yok ama olduğunda öylede giyerim, teşekkür ederim :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gule gule gıy
boyuna cızgı ohh daha uzun gösterir.
yazın etek gıymeyı ben de sevıyorum ve bınıtıraf uzun etegı daha gecen ılk defa gıdımmerdıven ve otobusde dıkkatlı olmak lazım ıner cıkarken onun dısında sorun yok :D

Tatlı Kiraz dedi ki...

etek giymeyi bende çok severim ozellikle yazın cok rahat oluyor :)
blogunu zevkle izliyorum
benim blogumada beklerim

http://tatlikiraz.blogspot.nl/

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

yerm senin çizgili eteğiniiii... burada da havalar serin çok şkür

Unknown dedi ki...

hayırlı kandiller canım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN... Evet aynen dediğin gibi, basamaklarda dikkatli olmak gerekiyor, bende fotoğraftaki gibi bir tarafını toplayıp öyle çıkıp iniyorum :)

Tatlı Kiraz... Yaz kış giymek lazım aslında ama insanoğluyuz işte, sıcağı görünce rahatlık olsun diye giyiveriyoruz :)

Hamide... Yeme al giy kız :)) Adana da temmuzda Püfür püfür uyuyorum çok iyi valla canım ya :)

Dürr-i Yekta... Allah razı olsun canım, sana da hayırlı kandiller..

Gurme Şirine dedi ki...

ben geldim :)))
san birşey diycem...
ben de yaz günleri mutlaka battaniyeye sarılarak yatarım....
ben bunu huy edindim...
battaniyemsiz, yapamıyorum :((
başka bir yerde kaldığımda battaniyem olmdan uyuyamıyorum, uyku tutmuyor, onu çok özlüyorum :)))
ağlacak halime gülebilirsin :)))))))))))))
sevgili eşim bile battaniyemi kıskanıyor :)))))

neyse gelellim bu cicibici eteğe...
dediğim gibi cicibici çok ttalı ben çok sevdim bu eteği...
buralarda bulursam mutlaka alıcam...
güle güle kullan tatlım...
kocaman sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

OFFFF ÇOK GÜZEL..

KANDİLİN MÜMAREK OLSUN...

Ülkü dedi ki...

Oy ne şeker olmuşsun bal peteğim iyi günlerde giy :)

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan canım. Çok yakışmış sana, renkleride çok hoş. Sbr baya zevkli :)

Bu arada evet kaç gecedir geceleri baya esıyor jer yanım tutuldu resmen benim ya :/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Gurme Şirine... Canım ben şimdiye kadar bu aylarda hiç battaniye ile yatmadım, hatta sıcaklardan uykusuz geceler geçirirdim hep.. Ama bu yıl serin oldu çok şükür ve bence eşin haklı :)
Çook teşekkür ederim canım, hediye olmasaydı yollardım sana :)

bir kase lezzet... Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun..

Ülküm... Oyy ooy yorumunu, sohbetini özlediğim biriciğim benim çok teşekkür ederim, çok sağol.. Güzel bakan güzel görür caniçem, öpüyorum seni :*

Fısıltı... Teşekkür ederim canım sağolasın, zevk konusunda cingifilliye yazdığımı okusana :))
Canım benim alışkın değiliz bu aylarda böyle havaya ondandır, üstünü iyi ört..

Unknown dedi ki...

eteğini çok beğendim iyi günlerde giy..bende yazın çok seviyorum etek giymeyi püfür püfür iyi geliyor:)
bloğunu çok beğendim..
izleyicinim artık..
bende beklerim bloğuma..
http://sevilindenizi.blogspot.com/

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Kuzum pek yakışmış maşallah;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sevil Aslan... Teşekkür ederim, iyi günlerde giymek nasip olur inşAllah, yazın etek süper bir kurtacı..

YETENEK-SİZİN... Teşekkür ederim gönülbacım <3