Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

10 Temmuz 2012 Salı

Kelimeler Yetmez Biliyorum Ama, Bile Bile Yazıyorum.. |Seni Seviyorum|

Öyle iyisin, iyimsersin ki sen.. Yanındayken kötülüğün, kötülerin yok olduğuna inanıyorum.. Güleç yüzün, tatlı gamzelerin, sıcak bakışların, kalbindeki uçsuz bucaksız sevgin.. Öyle çok seviyorum ki seni, senli anları.. Her anımız, günümüz hep özel kalsın istiyorum, özelimiz, özelliğimiz hiç bozulmasın istiyorum.. Her gelecek gün en az bugünkü kadar sevelim birbirimizi istiyorum.. Ve beraber nice seneleri devirmek, seninle yaşamak, seninle yaşlanmak istiyorum.. Canım, CanÖzüm, Gönlüm, Ömrüm, Sol yanım, Paşam, Rotam, Hayat Gözlüm, Bayram Çoşkum, Yarim, Pamuk Yüreklim, Delikanlım, Başkasın sen bende, sevgilerimle♥