Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Mayıs 2012 Perşembe

Silmeden..

Sevgili arkadaşım *ssdesingbutik silmeden yaz dedi, yazıyorum..
.
Abimi askere gönderirken hep bir ağızdan " asker gidecek, geri gelecek " nidaları attık.. Ama içten içten kavuruyordu bu duygu beni.. Asker gidecekte geri gelebilecek miydi? Korku, göz yaşı, kimseye belli etmeme çabası, için için yedi bitirdi beni.. Rabbime şükürler olsun ki " asker gitti, geldi "..
.
Nişanlı olunca düğünde kaçınılmaz oluyor :) Daha vakit var ama bazen düğünümüzü düşündüğümde tuhaf bir his kaplıyor. Çünkü o dönem ben dahil herkeste bir telaş, bir stres hâli olacak.. Kırmadan, kırılmadan, istediklerime sahip olarak, güzel bir gelin olabilecek miyim? Masal tadında güzel bir düğünüm olacak mı acaba?..

18 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ay inş. kuzmm
inş. masal tadında düğünümüz olıur

GÜZİN dedi ki...

canımmm cok güzel ve cok tatlı bir gelin olacaksıınn seen, asker konusuna gelince hiç sorma yolcu etmesi coook zor, karşılaması mükememl bir durum:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... İnşAllah bitanem..

GÜZİN... Sen çok tatlı olmuştun ya, çok beğendim ben senin saçını, makyajını, çekimlerini.. Dileirm hepimize nasip olsun canım..
Askerlerimiz yuvalarına döndü sonunda, Rabbim kimsenin gözünü yolda bırakmasın ve biz gibi cümlesini de kavuştursun canım..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

İnşallah kuzum , düşünme olumsuz şeyler. Sen herşeyin en güzelini ve en iyisini hakediyorsun... Rabbim gönlüne göre versin. Bu mübarek gündede tüm duaların kabul olsun..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Bitanem benim teşekkür ederim, sende hak ediyorsun.. Dileirm kaderindeki tez zamanda çıksın karşına, ve sende hep mutlu en mutlu ol..
Kandilimiz mübarek dualarımız kabul olsun bacım :*

VuslaT dedi ki...

İNŞALLAH ÇOK MUTLU BİR GELİN OLURSUN.HAYIRLI KANDİLLER CANIMSIN..

senem dedi ki...

aynı duygular içindeyim kuzum bende bu düğün olayı aynı etki yaratıyor bende de :(

ayak izleri-sevgi dedi ki...

herşey çok güzel olur inşallah..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

VuslaT... İnşAllah, inşAllah.. Düğün günümde ben dahil herşey çok güzel olsun ve hep yüzümüz gülsün istiyorum, dilerim bu dileğim kandil günü kabul olur canım :)
Hayırlı, bol dualar kandiller..

*ssdesignbutik... Hepimizi kapsayan bir konu canım, hepimiz herşey çok güzel olsun istiyoruz ama korkuyoruzda, dilerim yüzü gülen gelinlerden oluruz :)

Sevgi... İnşAllah canımm..

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

♥♥♥ hayirli kandiller :) ♥♥♥
Insallah dugunun diledigin gibi gecer sunu sakin ama sakin unutma ki seytan son ana kadar ugrasirmis bir tatsizlik cikarmaya calisirmis sirf yuva kurulmasin diye bu yuzden sabri elden birakma :) ben seni her halinle seviyorum aseton olsan bile;) <3

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba ben geldim...
profil yazınız çok hoşuma gitti okudukça kendi buldum...
tek fark siz nişanlı ben evli...
bende gülmeyi ve güldürmeyi çok severim, kendimi de çok severim...
deli doluyum...
çılgınım....
senin gibi yerine göre hanım hanımcığğım :))
biraz benziyoruz...
sizi izlemeye aldım...
sizde beni izlemye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler....
hayırlı kandiller...
dularımızın kabul olması dileğiyle...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

KeleBek MisâLi... Güzel yorumuna ne desem bilemedim şimdi canım, çok teşekkür ederim.. Dilerim rabbim iyilerle karşılaştırır hepimizi, hayırlı cumalar :*

Gurme Şirine... Hoş geldin, sefa getirdin, güzel yorumunla yüzümde güller açtırdın teşekkür ederim, hayırlı cumalar..

sevda s. dedi ki...

Sen çok güzel bir gelin olacaksın canım, düğününde masal gibi olacak. Öpüyorum seni :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... İnşAllah canım yaaa, çok öpüyorum senii, iyi haftalar

Bak Bu Harika dedi ki...

düğün hazırlığı zor süreç Bende bekliyorum www.bakbuharika.blogspot.com

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Follow_me... Evet aynen öyle canım..

Yeşim dedi ki...

Olacak kuzum her şey çok güzel olacak sen de peri kızı gibi olacaksın inşaAllah :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BalAbla... Pozitif kutbum benim, inşAllah dediğin gibi olur can abla..