Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Şafak Doğan Güneşti, Güneş Doğdu..

Bugün doğan güneşti şafak.. Sabaha kadar uyku nedir bilmeden sabahı ettik.. Güneş; yüzümüze, içimize doğdu.. Gözlerimiz mutluluktan, kavuşmanın heyecanından yaşlar döktü.. Artık az çok az kaldı.. Biletini aldı, otobüsün hareket etmesini bekliyoruz artık.. Biraz önce " Telefonu, saatler sonra görüşürüz diyerek kapatmanın verdiği mutluluğu yaşıyor bu kız.." yazarak twitten de mutluluğumu paylaştım.. Bu sancılı dönemde yanımda, yakınımda olduğunuz için hepinize çok çok teşekkür ediyorum..
.
Evde bayram havası var, annem heyecandan ayağının ağrısını unutmuş durumda yemekler yapıyor.. Kardeşim dolabın üstündeki şafak sayılarına bakıp bakıp duruyor, ablam koştur koştur evde bayram temizliği yapıyor..
İlk zamanlar her gün bir önceki rakamı silip yenisini yazıyorduk, ama 9'dan geriye silmeden yazdık..
Akşam annem bir tarafta dolmaları doldurdu,
Bir tarafta ablam ile ben sarma sardık..
Sarma, dolma bittikten sonra annem içli köfte yapmaya koyuldu.. Soğanlar doğrandı,
Et kavruldu,
Akşamdan açılan, hazırlanan börekler sabah pişirildi..
Herşey tamam, sensin eksik abiş..
Yollar getir abimi..
Getir yiğidimi,
Sesi güzelimi,
Evimin başkentini,
Kan grubumu,
İmlâ kuralımı,
Sevincimi,
Küçük gözlü, Koca yüreklimi getir yollar,
Getir abimi..
Şu an itibari ile kavuşmamıza 450 dakika var..
Dakikalar yollara eşlik et, beraber getirin abimi..
.
Hayırlı haftasonlarınız olsun
... Gülümsememiz Eksilmesin ..

18 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ohhh canimm nelerde yapmis annen :)) asker yolu beklemek cok zorrr ben ise nisanlimi ömür boyu beklemeliyim cünkü kendisi jan. komando oldu :( allah sabir versin bekleyenlere

Mein Blog/Blogum

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Gozlerim doldu kiz sabah sabah :)
Insan tanimadigi birinin abisi geliyor diye neden heycanlanirki suan icim kipir kipir okadar mutluyum ki cok sukur rabbime kavusuyorsunuz kuslarda bayram edicek abinin zimidiyle :D Hergununuz ayri guzelliklerle gecsin insallah canim benim :) opuyorum seni

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

guzelgul... Âmin canım benim, Allahım bütün askerleri de snein nişanlınıda korusun, kollasın her daim..

KeleBek MisâLi... Benim gözlerde dolu dolu canım..
Allah razı olsun sen ve sen gibilerden, o kadar mutlu oldum ki yorumunla.. Çok çok çok sağol..

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Hadi gözünüz aydın canım. Yalnız anneciğin neler döktürmüş öyle yaaa. Maşallah. O dolmalar nasıl bir boy sarılmış, hele o börekler. ooohh ohhh ellerine sağlık anneciğinin.

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

bitanemmm gözleriniz aydın olsunnn :*

Funda Ceyhan dedi ki...

Gözünüz aydın olsun tatlım, ne mutlu sağ salim kavuşturdu Allah sizleri, darısı tüm yol bekleyenlerin başına. Kocaman sevgiler canım...

Muhterem dedi ki...

gözlerimden yanaklarıma kadar inen yaşlarla okudum yazını , en son yazdığın dörtlük beni mahfetti ...
Gözünüz aydın ...

yollarrr getir bana sevdiceğimi ...

tubitos dedi ki...

canım hiç bişey kalmadı şimdiye kavuşmuşsunuzdur sanırım, allah bir daha ayırmasın inşallah

Adsız dedi ki...

Allah sonunda kavuşturuyor sizi öyle sevindim kii :)
Ailecek mutlu güzel günler geçirmeniz dileğiyle ^^

MERVE dedi ki...

benim de kuzenim bugün dönüyor, dayımın evinde de aynı telaş var :) Allah kavuştursun tüm askerlerimizi evlerine..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

PAPİŞ SYTLE... Sağol canım, hiç durmadı bütün hamaratlığını sergiledi anam ve şuan oğluna kavuşmuş mutlu mesut durumda :)

Sinemim... Allah razı olsun iyi yüreklim..

Funda Ceyhan... Sağolasin canım benim, kocaman âmin diyorumm.. Rabbim bizim gibi herkesi kavuştursun..

Muhterem... Canım benim..
Rabbim dert verip derman aratmasın, ve hepimizi de bundan gayri ağlatmasın..
İçtenliğin için teşekkür ederim, Allah razı olsun..

tubitom... Bitanem sen bu yorumu yazarken ben kavuşmuştum :)
Allah razı olsun, sende hayırlısı ile gönder ve zaman su gibi akıp gitsin hemen kavuşun..

masal... Kavuştuk canım..
Alah razı olsun :)

Merve... Âmin canımmm..
Sizde kuzeninize kavuşun, herkesler kavuşsun.. Gözünüz aydın olsun..

cecilia dedi ki...

gözünüz aydın tatlım, asker gidişleri ne kaadar hüzünlü oluyorsa dönüşleri de okadar neşeli oluyor. ne güzel şeyler hazırlamış annen, allah ayırmasın cnm bidaha.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cecilia... Allah razı olsun canım benim.. Gönderirken hep ağladık, beklerkende öyle.. Ama gelişiyle yüzümüzün gülmesi bir oldu..

sevda s. dedi ki...

Gözünüz aydın Pembişimmm, Allah kavuşturdu sonunda. Bir daha da ayırmasın canım, hep sevgi ile mutlulukla kalın.
Anneciğinin de ellerine sağlık, döktürmüş valla. Bizimki de oğluna daha fazla döktürür hep :)
Ahhh o rada olsam da o el açması böreciklerden yesemmm :)
Anneciğinin ellerinden öptüm.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Evet kavuştuk sonunda bitanem, dediğin gibi olur ve bir arada mutlu yaşarız inşAllah canım..
Oğluşların yeri birazcık ayrı oluyor sanki canım, el emeği ile hazırladı her şeyi..

Kısmet olsada gelsen bitanem yaa, çok çok istiyorum..
Annemde gözlerinden öpsünn :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Öğlen oldu acıktım yaa, nasıl ağzımın suyu akıo bi bilsen:D

Giz dedi ki...

Düğün gibi, bayram gibi nasıl özenle hazırlanmış her yemek böylesine güzel insanlar tarafından bu kadar çok sevildiği için nasıl şanslı abiciğin :) gözünüz aydın bi tanem :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEK-SİZİN... Peçete yok mu orada, biri hayrına uzatsın sana :p

Giz'im... Bizim için bayramdı o gün canım, tamda 1 hafta oldu bugün.. Zaman dediğimiz kavram kavuşunca çabuk geçerken ayrı iken hiç geçmiyordu ama bitti :))