Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

17 Eylül 2010 Cuma

iFtar Sefası..

Oruç bitti, bayramı da uğurladım. Hatta kurban bayramı gelmek üzere biliyorum ama geçte olsa bi iftar postu yapalım istedim..
İş arkadaşlarımla birlikte Adana'nın güzel bi mekanına iftar açmaya gittik.
Biz aç aç beklerken, su içelim başka bişe istemem derken.... Garsonların getirdikleri ile gözümüz dönmeye başladı. Saate bakıyoruz saat ilerlemiyo. Günah olmasın ama bi ara hocanın uyuya kaldıgını bile düşündük :) Çok ayıp ama napalım yaaa. Garsonun biri gidio biri gelio :) Bardaklar, Soğuk sular, hurmalar, yeşilikler, turşular, salatalar ooff say say bitmez.
Neyse Okundu Ezanımız ( Allah kulagımızdan bu sesi eksik etmesin ) sularımızı yudumladık.
Hemen Çorbalara geçtik. Bu arada garsonlarda hazır olda çorbaların bitmesini bekliyor. Neyse bitti çorbalar. Hemen Adanalar geldi masaya şalgam eşliğinde. Tam yemeye başlarken güveçte pişmiş sogan geldi masaya ama hala pişiyo sıcacık fokurduyo resmen... Neyse biz yine gömüldük yemege... 3dk sonra masaya yine güveçte ve yine hala pişmeye devam eden kaşarlı mantarlı tavuk sote geldiiii :) Allahımm gözümüz döndü ne yiyeceğimizi şaşırdıkkk. Hepsine saldırdık. Herşeyiyle çok güzel bir iftar sofrasıydı. Tek üzüldüğüm şeyse Yağlı pide ekmeklerimi yiyemememdi. şiştim napim :) Şimdiii olsaaa bırakmam ama...
Seneye Ramazanda yine bir iftar sofrası ile Görüşmek üzere inş...


Resmen ye beni diye bağırıyor ama  ben bu ekmekcikleri yiyemedim yaaa :(



Şeklimdende anlaşıldığı üzere kendi tabağımı bırakmış, komşu tabağa sulanıyordum :) napim daha cazip geliyorr kikikikiki :)


Bu 4lüyü Çok Seviyorum ve Hiç ayrılmamayı Diliyorum..

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

7 yorum:

lifegoeson dedi ki...

canım ya afiyet olsun ,sofra ekip sağlam gözüküyor ama şimdi yapılmaz ki canım kebab çekti .eskiden adana 'ya ugrayabiliyordum.şimdi uzak düştüm baraj kenarından ibo vardı sanırım, yolun düşerse benim içinde ye emi :))

cido dedi ki...

afiyet bal şeker olsun cnmm...aklında kalmısın tekrar git ye cnmm :)

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

tatlım afiyet bal olsun en çok kafalarınızdaki o smile lere bayıldım hehehehe

♥pemb€sinti dedi ki...

lifegoeson... ay cnm benım kıyamamki sana. paket yapıp yollım mı :) evey ibo var cnm arife günüde ordaydım... beklerim mutlaka yolun düşerse.

cido... saol şekerim. inş tekrar gidecez cnm.

sevil(birdemliksohbet)... saol cnm gel beraber olsun. komikler demi eheheh

Hande dedi ki...

afıyet olsunnn:) kafalara koptum cok tatlı olmussunuz ya:D

♥pemb€sinti dedi ki...

Hande... saol şekerim mucuk

-KoKosh- dedi ki...

suratlar mükemmel yaaa:)