Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

13 Eylül 2010 Pazartesi

Geç Oldu Biliyoru Ama, Bayramınızı Kutluyorum..

Arife günü çalışıp çalışmayacağım belli olmadığından, bayram tebrik postunu arife gününe bırakmıştım. Salı akşamına kadar belli değildi ve bende kesin çalışıyorum diye post işini son ana bıraktım. :(
Ama iş çıkışı yarın tatil dendi ve gelmedim bu iyi bi haberdi ama sizinle bayramlaşmamış olmam sıktı biraz canımı. Durum bundan ibaret affola...



Umarım hepinizin bayramı şeker tadında geçmiştir. Umarım kırmamış kırılmamışsınızdır.


                                                                                                                                             

4 yorum:

Miniature dedi ki...

Qızlar,sizin də bayramınız mübarək!Neçə belə gözəl və müqəddəs bayramlara ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Miniature... Amin cnm amin. Daha neçe bayramlara.

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen bende ancak geldim canım umarım güzel bir bayram geçirdiniz, öperim.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Edi... bizde seni öperiz.