Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

29 Eylül 2010 Çarşamba

Gözünü Doyurmak İsteyen Gelsin (: Yada Herkes Gelsin ;)..

Allah'ım oda ne eve bi gittim mutfak tarafından gelen tenimi yakan bi sıcaklık yüzüme çarptı. Hemen döndüm baktım bizimkiler (anamla ablam) sıkmaaa yapıyorr. Allah'ım yazık yanmışlar yaaa :) Ben gittiğimde çok az kalmıştı sonlarına yetiştim, herzamanki gibi hazıra kondum yani. Evet işte şimdi görsel şölen başlıyor. Alın elinize peçetelerinizi post sonunda hep beraber ağız silicizz :) puhahahahaha.
Bezesi alınmış,üstüne un serpilmiş, açılmayı bekleyen beni aç diyen hamur. Sıkmanın soft hali (:
İşte almış eline oklavayı hamuru açan ANAM. Hünerli elleri ile yine döktürüyor. Onun Elinin tadı hep bambaşka oluyor. Kimseninkine benzemiyor sanırım herkes annesine karşı bu duyguyu hissediyor.
( Ana demek - can - kan - sevgi - saygı - güven - şefkat - vefa - hoşgörü - kabullenme - koruma - bağlılık  Kısacası Hayat Demek )

Maşallah baklava yufkası kadar açmış haa. Buda Kuş Bakışı sıkma yapılışının Görüntüsü :))) kikiki


Teflon tavada pişiyo artık sona cok az kaldı.
Vee pişti, yağlandı,  hazırlanan peynir içine serildi, ve sarıldı. Yemege hazır bekliyor. Sıkmayı saran eller ise ustanın kalfasına ait. ablama :)))

Çok Güzel, Keyifli bir akşamdı. ablamlar bizde olunca zaman güzel geçiyor. Çok Kalabalığı sevmem ama en azından 6 kişilik bi kalabalığı seviyorum.

İşte pişti ağzımıza düştü.Cümleten Afiyet Olsun. Yapanların elleri yiyenlerin dilleri dert görmesin...
Bu arada yemekten anlamıyorum sanmayın. Çalıştıgım için yapamıyorum. Yakında bomba bi yemek postu ile burda olacagımı bildirir, uzaktan öper kaçarım. ( malum ağzımız unlu kikikiki (: )

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

5 yorum:

Sevil dedi ki...

of of şahane ellerine sağlık

Nur dedi ki...

Bu son hiç iyi olmadı, niyetliydim de bugün acaip canım çekti :D

MeLLy dedi ki...

Ooooh, mis gibii! çok canım istedi ama yaaa :(

Miniature dedi ki...

Mənə də verərsiniz :)?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sevil... saolasın ne dersin benimkilerde yemek blogu acacak potansiyel var mı :)

Nur... ayyyy hayatımm kusura bakma yaaa :(

MeLLy... buyur gel cnm hemen yaparız.

Miniature... veririz tabiii.