Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

5 Nisan 2010 Pazartesi

... Canım Cayır Cayır Yanıyor Söndür Yalvarırım ...

Son Günlerin Duymayanı Kalmayan Şarkısı Gripin den Durma Yağmur...
O Kadar Hoş ki, Hırçın ki Yada Benim Ruh Halime Uyduğu İçin Beğeniyorum.... Siz Beğenir misiniz Bilmiyorum...


Zaten ıslağım boğazın ortasında,

Yaşllılığım gizleniyor damlalarında,

Durma yağmur durma,

Cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında,

Damlalar karışmış elmacıklarıma,

Durma yağmur durma,

Okunmuyor adı artık yıldızlarda,

Ayrılık yazıyor arkası yarınlarda,

Sorma bana sen de onu sorma,

Sorma sorma doldur boğaziçini,

Sen doldur ben içerim,

Efkarımla kana kana,

Durma durma doldur boğaziçini,

Sen doldur ben içerim,

Yalanlara kana kana,

Durma canım cayır cayır yanıyor,


Söndür yalvarırım,

Durma ne olur durma,

Durma yağmur durma,

Sorma sen de onu sorma…

Hiç yorum yok: