Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

7 Nisan 2010 Çarşamba

Nisan Yağmuru

Az Önce Gök Gürültülü Sağnak Bi Yağmur Başladı Adana'da.... Acayip Gök Gürlüyor Resmen Tırstımmmm Abarinnnnn...... :)))
Annem Hep Nisan Yağmurunun Saç Uzattığını Söylerdi.Batıl Bi İnançda Olsa Gillikliğim Nisan Yağmurlarında Sokakta Geçerdi :)) Ama Şimdi İş Güç Bırakmıyor Ayrıcada Tırstım Gök Gürültüsünden.... Gelin Hep Beraber Çıkıp Saçımızı Uzatalım haa Ne dersiniz... :)))














Kimbilir Bi Bakmışız Saçımız Birden Böle Olmuş ... Puhahahahha
Aman Ya Şaka Bir Yanada Bu Kadar Saç  ile Uğraşmaya Benim Nefesim Yetmez.ALLAH Kolaylık Versin Bu Ablalarada :)))

Allahım Sen Hayırlı Yağmurlar Ver, Sen Afetten Koru Bizleri (Amin)

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

6 yorum:

asmabahce dedi ki...

küçükken ben de yağmurun saç uzattığına inanırdım, hatta çiğ tanelerinin cilde iyi geldiğine de:)) nerden duyduysam artık. ama uzun saç beni korkutuyor...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Uzun sac bizide acayip korkutuyo. Tırsıyoruzzz :)

Stil Direktoru dedi ki...

(♥pemb€sinti) kusucam kız bunlar ne :)) türkücü vardı böyle salkım saçak eskiden onu anımsadım birden :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

:) Eda hnm gercekten böğğğ ler :)

Nur dedi ki...

Bu saçlar felaketler ya hakikaten olmaz bukadar da :/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Nur :) feci feciii :P