Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

30 Mart 2010 Salı

! Ağır Yaralı !



Bu Ara Çok Bezginleştim. Bezdimmm
Ruhum Ağır Yaralı, Kollarım Kanatlarım Koptu Sanki.
Kalbimi Taşıyamaz Oldum Çıkardım Kapı Önüne Koydum..
Bi Başkası Ben Gibi Bakabilirmi Ona Bilemedim.
Zaten Ne Biliyorum ki Ben !!!
Bakar mı Yoksa Atar mı Diye Hiç Düşünemedim... Ya Atarsa, Ya Hırpalarsa, Ya Dahada Üzerse Hiçççç Düşünemedim. Düşüncesizleştim... 
Müzik de Hafifletemiyor Kalp Ağrılarımı... Hani Ruhun Gıdasıydı....

Gözlerimi Kapatsam Yanında Olurmuyum, Hoşgelmişsin Der misin, Konuşur muyuz Yine :(  Saçlarımı Okşar mısın, Hiç Sarılmadığın Kadar Sarılıp Sarmalar mısın, Ağlamamam İçin Elinden Geleni Yapar mısın???
Eminim Yaparsın, Yaparsın Sennn Ama Ben Gelemem ki, Gelemiyorum ki İstiyorum Amaa Gelemiyorum ki :(...

Gözlerimi Kapayınca Herşey Eskisi Gibi Olur mu, Olur muu ?

Olmaz Dimi, Olmayacak Değil mi, Gelmeni Beklemem Ahmaklığım Değil mi:(((

Ama Ohhhhhhhhh Canıma Değsinnn Bekliyorum İşte Ve Hep Bekleyeceğimmm,
Ben Biliyorum Birgün Gelivereceksin.... Geleceksin Değil mi.....Geleceksin....

Hiç yorum yok: