Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

25 Mart 2010 Perşembe

Kızım..

İçimden birşeylerin eksikliğini hissederek yazıyorum.. Ferhat Göçerin son Albümünden KIZIM şarkısı.. Bir şarkı insanın içini bu kadar acıtır bu kadar boğar duyğulara...

Neden babalar kızları için bu kadar farklı oluyor, kızlarıda babaları için ?
Beni affet kızım..
Gözümün önünde büyüdün göremedim..
Beni affet kızım..
Nasıl sevdim seni gösteremedim..

Beni mahvet kızım..
Bir lafın yeter buna, söylemedim..
Hadi geç kızım..
Benim gözümde hiç büyümedin..

Evlendiğin adam seni benim gibi korur mu?
Sen böyle mutluyken içimdeki hüzün sorun mu?
Başın sıkışırsa bana söz ver lütfen olur mu?
Sen çağır baban hazır.

................................................................................
 
Hayat akıp gidiyor .. Kaybetmeden değerlerini göstermek gerekiyor içimizdekileri geldiği gibi yaşamak cümlelerimize noktalar  koymadan ... yazacak çok sey var içimizde söyleyecek çok söz çoookkkk...
 
 


Ama susuyorum.. Konuşsam konuşamam.. Konuşmaya dahi cesaret edemediğim konusun.. Babasın..
.
..

Hiç yorum yok: