Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

13 Aralık 2013 Cuma

Kumeyl..

.
Rahmetin hakkına koru beni ve dilimi zikrine alıştır ve kalbimi, kendi muhabbetine bağlı kıl ve dualarımı iyi bir şekilde kabul etmekle beni minnettar eyle.. Yanılgılarımdan geç ve hatalarımı affet; muhakkak ki sen, kullarının sana ibadet etmelerine hükmettin.. Sana dua etmelerini emredip, kabul etmeyi taahhüt ettin.. O halde ey Rabbim yüzümü sana çevirdim ve ellerimi sana açtım.. İzzetin hakkında duamı kabul eyle ve arzularıma ulaştır.. Fazlın ve kereminden ümidimi kesme; beni insan ve cinlerden oluşan düşmanlarımdan koru.. Ey çabuk razı olan, duadan başka bir şeye sahip değilim, affet beni.. Muhakkak ki sen her istediğini yaparsın.. Ey ismi deva, zikri şifa ve itaati zenginlik olan, sermayesi ümit, silahı ağlamak olan bana merhamet eyle.. | Hayırlı, Dualı Cumalar..
.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Amin ne kadar güzel bir duamış <3 Allah Kabul etsin..

VuslaT dedi ki...

Aminnn azılı dualı gönlü güzel kızım...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sezin Uludağ ERTUĞRUL... âminn..

VuslaT... Canım ablamm :*