Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

24 Aralık 2013 Salı

Ev Değiştirmekle, Değişmiyor işte..

Kardeşim, annem, ben, abim.. Yıllardır değişmedi bu sıralama.. Bir gelenek, genetik oldu.. Kardeşim okuldan kapıp grip virüsünü eve getirirdi.. Önce anneme, sonra bana ve en son abime bulaştırırdı.. Evlendim, ev değiştirdim ama bu geleneği değiştiremedim.. Gribim ve kardeşime buradan sevgilerimi gönderiyorum..

10 yorum:

Unknown dedi ki...

GECMIS OLSUN CANIM VE COK TATLISIN YA!

cocugumlaeglenirken dedi ki...

grip salgını var şu sıralar galiba geçmiş olsun.

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun...

mavii dedi ki...

Pembemm bende gribim gulumsettin beni canim ya:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

serap tan... İki kere teşekkür ederim canım :)

Nihal Baysal Koçer... Teşekkür ederim..

kocam bana topaç der... Sağoalsın..

mavii... Hep gülümse canım ya, sana da geçmiş olsun..

VuslaT dedi ki...

Bu zincirde Sabri nerde?:))
Canım az gül moral olsun dedim halbuki kıyamam geçmiş olsun canımsın. C vitamini depola vücuduna..

VuslaT dedi ki...

Alooo ordamısın niye benim yorumlarım çıkmıyor sende merak ettim kuzu?.. Bu arada İyimisin?..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

VuslaT... Abla olmaması daha iyi sanırım :))

Sürekli bakamıyorum, ondan dolayı da hemen yorumları yayınlayamıyorum abla.. Öpüyorum seni..

Marifetane hobi dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşım Allah şifalığını versin tez zamanda.. kardeş işte atsan atılmaz satsan alan olmaz:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Marifetane Hobi.. Allah razı olsun arkadaşım :)