Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

3 Mayıs 2013 Cuma

Sbr için..

Düğün günü yaklaştıkça halledilmesi gereken şeylere yetişemez oluyorum.. Gündüz işte çalışıyorum.. Akşam işten çıkınca koştur koştur çarşıya gidiyorum.. Alınması, yapılması gerekenleri hallediyor eve geçiyorum.. Evde her akşam bir işle uğraşıyorum.. Geçen akşam havlu, patik, çorap, vs bunları kurdelaladık.. Sonraki akşam kışlık kıyafetlerimi kutuladık.. En son dün akşamda mutfak takımını ütüledim.. Adana sıcağında ütü yapmak zor iş.. Yandım kavruldum :)
Küçük detaylar, ayrıntılar o kadar çok ki.. Ama uğraşması da zevkli.. Mesela dün akşam ütü yapmaya başlamadan önce bu güzelliği hazırladım..
Sbr'me bohçası ile birlikte verilecek, kozmetik ürünleri.. Metal kalpli kutuyu kırmızı tül ile kapladım.. İçerisine tırnak makasından kürdanına, şampuanından kulak çöpüne kadar alabildiklerimi koydum ve bu şekilde süsledim.. Böyle işte canlar günlerim böyle geçiyor.. Beni yalnız bırakmayan, yardım etmek isteyen ve eden blogdan kazandığım dostlarım, dostluklarım bu satır sizler için >>iyi ki varsınız<< Hayatımın vip bölümünde nefes aldığım müddetçe var olacaksınız..
... Eksilmesin Gülümsemelerimiz ...

9 yorum:

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Allah kolaylık versin tatlı bi okadar yorucu oluyor çok cici olmuş burada.

GüzelGül dedi ki...

bizde bu aralar damat bey ve ailesi icin sandik/bohcalar hazirlyioruz :)

Mein Blog/Blogum

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

oyy kuzum benim ne düşünceli ne ince ne minnak bişeysin sen yaa... O Sbr var ya senin kıymetini bilsin, yoksa yeminle karşısında beni bulur >_< samuray kılıcımla dalarım valla

Adsız dedi ki...

Bodybuilding is therefore a essential component to this perception.


Feel free to surf to my weblog ... getfitnstrong.com

VuslaT dedi ki...

Bu tatlı ama güzel telaşının sonunda huzurlu bir yaşam sür pembeesintim..Bizde en az senin kadar bu düğün telaşını hissediyoruz buralarda. Hayırlısı ile düğün ne zaman canım benim..?..

Mehlika Yıldırım dedi ki...

canım benim, ben de daha eni başlıyorum o tatlı telaş koşturmacalara, güzel dilekler dilemişsin benim için, aynı şekilde diliyorum ben de size, Allah mutlu mesut etsin, arada bir de kiralık ev arayışı içindeyiz bakalım daha kasım zamanı olduğundan düğün. Ama kiralar da epey pahalı, siz Adana da nerde bulabildiniz kiralık evi?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Böğürtlen Taneleri... Çok teşekkür ederim..

Güzel Gül... Size de kolaylıklar diliyorum canım..

Hamide... Alemsin sen yaa, yüzümü gülümsetenim hep gülsün yüzün :*

Adsız...

VuslaT... Benim beraber telaşımı, mutluluğumu paylaştığın için çok teşekkür ederim abla.. Allah kısmet eder 13,13'de..

Mekila... Âmin, Allah razı olsun canım.. Biz kredi ile ev aldık, kira ödemek yerine kredi ödemeyi tercih ettik.. Dilerim gönlüne göre uygun olanını bulursun..

Shimizu Zen dedi ki...

İyi günlerde kullansın :)
Aynı şekilde bi bohçadan benım de hazırlamam gerekecek sanırım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Shimizu Zen... Teşekkür ederiz, evet gerekecek :)