Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

22 Mayıs 2013 Çarşamba

düğünümüZSe bekleriZS..

Hafta sonu davetiyelerimizsi teslim aldık.. Katalogdan beğenmiştik ama yine de bizim isimler, bilgiler yazılınca nasıl olur diye hem merak etmiş hem de düşünmüştüm.. Hafta sonu görünce merakım ve düşüncelerim uçtu gitti, davetiyelerimizs bizi çok mutlu etti.. Nikah işlemlerinden sonra, davetiyede isimlerimizi görmek acayip bir duygu.. Yani biliyoruz evleneceğiz ama böyle kağıt üstünde görünce daha da resmi oluyor.. Yanii Evleniyoruz biz dostlarrr :)))
Düğün tarihi 07.06.2013..
Çook az kaldı..
Hepiniz davetlimizsiniz,
başımızın üstünde de, düğün salonumuzda yeriniz var..
Yaradandan dileğim her şey yolunda gitsin..
Mutluluğumuza mutluluk eklensin..
ve
Cümlemizin
... Gülümsemesi Eksilmesin ... 

24 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ayyy
oturuğ ağlayabilirim şu an nasıl mutlu oldummm
ben en kuzeyde sen en güneyde
yoksa gelmezmiyim karnımdaki palyaçoyla
öperim seniii

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

aa azcık kalmış,heyecan tavan yapmıştır sizde şimdi :)
en güzel zamanlar canım,tadını çıkart!

ilkmuh dedi ki...

benimde senden bir hafta sonra..14.06.2013 :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... Canım benim adının hakkını veriyorsun, duygularını o kadar güzel yaşıyor ve aktarıyorsun ki.. Beni çok mutlu ettin, dilerim bir gün bir yerde görüşürüz.. Kocaman öpüyorum ikinizi de :*

eylül harikalar diyarında!... Teşekkür ederim canım :)

ilkmuh... Allah utandırmasın inşAllah canım, ben senden kıdemli olacağım desene :)

üzüm kuşu dedi ki...

canım benim Allah bir yastıta kocatsın sizi:) mutluluğunuz bol olsun. darısı isteyenlerin başına:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

üzüm kuşu... Allah razı olsun hayatımm, âminn :))

uğurböceği dedi ki...

tebrikler canım

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel tatlım benimm heyecanınız daim olsun inşallah herşeyi güzel kalbine göre versin Allah öpüyorum seni

Unknown dedi ki...

çok tebrik ederim bizde 7 Haziran 2009'da evlendik.Çok şükür bize çok şans getirdi o tarih umarım sizde çok mutlu olursunuz:)

cecilia dedi ki...

hayırlı olsun canım sayılı gün çabuk geçer, bide bakmışsın evlisin, dünyanın en güzel mutluluklarından biri, şimdiden tebrikler tatlım...

Saadet-i Müstesna dedi ki...

ayy evet çok az kalmış.. mutluluğun ve heyecanın daim olsun inşallahh :)

VuslaT dedi ki...

Canımmmm çokkkk mutlu ol emi..:)

Hayat kitabım :) dedi ki...

çok az kalmış canım,mutluluklar dilerim,herşey hayal ettiğin güzellikte olsun inşallah...güzel yazıları yazsın allah size :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim çok az kalmış, Allah her şeyi kolaylıkla atlatmanızı nasip eder inşallah :)

Gülden GÜL dedi ki...

Allah tamamına erdirsin, mutluluklar dilerim.

ömür dedi ki...

hayırlı olsun cnm şimdiden mutluluklarr :)

Unknown dedi ki...

Mutluluklar dilerim.Şimdiden tebrik ederim.Herşey gönlünce olsun
sevgiler canım

Unknown dedi ki...

süpperrrr en güzel anlar herşey çok güzel geçer inşallah

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

uğurböceği... Teşekkür ederim :)

BOŞNAK KIZI... Allah razı olsun canım, darısı size olsun.. Bende öpüyorum :*

kocam bana topaç der... Dilerim dediğiniz gibi olur ve ben düğün ertesi buraya çok güzel şeyler yazarım :)

cecilia... Çok teşekkür ederim canım..

saadet-i müstesna... Âmin inşAllah canım..

VuslaT... İnşAllah ablacığım..

Hayat kitabım... Allah razı olsun canım..

İki Şehir Bir Meryem... İnşAllah canım..

Gülden GÜL... Allah razı olsun..

ömür inandı... Teşekkür ederim taze anne :)

hayat paylaştıkça... Çok teşekkür ederim canım..

lizenin dünyası... İnşAllah canımm..

Unknown dedi ki...

canımm hayırlı olsun gelecem inşallah

Adsız dedi ki...


Şimdiden tebrik ederim. Allah mesut etsin:-)
Davetiyenizdeki 'evlilik Allah'a yolculuktur' sözünü çok beğendim!

Adana'nın en güzel gelini olman dileğiyle...MUTLULUKLAR!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mor menekşe... Beklerim abla :)

destiny... Çok güzel bir yorum ama bu!

Allah razı olsun :*

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Cok hos dugun davetiyeniz :)
Allah mesut etsin.
Nuray

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Nuray... Merhaba, Allah razı olsun :)