Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

13 Mart 2013 Çarşamba

Şiir de Yazarım..

Espiri kabiliyeti olan insanların, karşısındakini duygulandırabilmeside  ayrı bir güzelliktir bence.. Ben mizahı, olaylara mizahla yaklaşmayı, gülmeyi, güldürmeyi sever çok severim ama duygusalın da en önde gideniyim.. Duygusal yanım iç dünyamda çok baskındır, yani bir nevi iç hapis yaşar, dışarıya çıkmasına pek izin vermem.. İnsanlar beni hep mutlu hatırlasın, beni görünce yüzlerinde tebessüm olsun istediğimden, göz yaşlarımı hep bir başımayken akıtırım.. Dayanmadığım patladığım anlar illa ki oldu ama genelde bu sisteme sahibim.. Yazmayı da çok seviyorum.. Günlük tutuyorum, şiir yazıyorum.. Şiirlerimin çoğu etrafımdakilerin yaşadıklarını gözlemlememle oluşmuştur ve şimdi size 02.11.2006 yazdığım bir şiiri aktarmak istiyorum..
Öyle bir zamanda gel ki bana,
gönlüm izin vermesin çıkmana..
Yani hazanlarda, ayrılıklarda yakalama beni,
sensiz, sessiz iken gel al yüreğimi..
Yıkık isem,
ezik isem,
gelsen de görmez gönlüm seni,
yıkan yıktığı gibi düzeltmiyor ki kalbimi..
Ama sağlam isem,
bir kıvılcım bekliyor isem,
İşte o zaman bul beni!
Ben de hiç yaşamadığın mevsimi yaşatayım da,
gör, anla sevdanın bende ki yerini, önemini..
.
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

7 yorum:

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

SENİ OKURKEN İÇİM FERAHLIYOR TŞKLER

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel bir şiir canımm eline kalbine sağlık :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

JOSêPHİNE STİLL... Ben teşekkür ederim :)

BOŞNAK KIZI... Teşekkür ederim canım..

Gurme Şirine dedi ki...

yüreğine sağlık ttatlım...
süper...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Gurme Şirine... Teşekkür ederim balım..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Şairim benim, gül yüzlüm

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEKLİ BACIM... Canım benim ♥