Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

8 Mart 2013 Cuma

2 Çift Terlik..

Dünya kadınlar günümüz kutlu, mutlu olsun.. Bütün günler bizim olsun hanımlar..
Bu haftayı nasıl özetlesem bilemiyorum.. Rüzğar, soğuk, ayaz, elektrik kesintileri, iş yerinde yoğunluk, yorgunluk, vs.. Bir türlü fırsat bulup gelemedim buraya.. Bir gözüm hep üzerinizdeydi, ara ara baktım ama o yeterli olmadı, şimdi iki gözümle bakmaya geldim :)
İçerisinde bulunduğumuz ay tam bir kış indirimi ayı.. Düşündüm kışlık olarak çeyizime ne alabilirim dedim, aklıma terlikten başka bir şey gelmedi.. Sanırım ihtiyaçlarım arasında ki en uygun fiyatlısı o diye.. Geçen akşam platin mağazasının çarşı şubesine uğradım, ama çok çeşit bulamadım.. Sadece bu iki terliği beğendim, aldım.. Eve gelip anneme gösterdim, ve güzel bir tavsiye aldım.. Aldıklarımın küçük olduğunu, kışlık ev terliğini büyük almak gerektiğini, çorapla giyileceği için 2 numara büyük olmasını söyledi.. Ben de bunu düşünüp 1 numara büyük almıştım zaten ama kalıpları dar olduğu için, tam oldu.. Artık bir dahakileri 2 numara büyük alırım.. Sonuçta çeyiz nedir bilmeyen ben yavaş yavaş öğreneceğim bu işlerin püf noktalarını :)
.
Var olsa da etrafında insanlar..
Seni anlıyorum diyen kimin var..
Sussa da gözlerin kalbin kan ağlar..
İçinin içini bilen bir tek rabbin var..
Hayırlı Cumalar..
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

6 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

güle güle kullan canım çeyizxde terlik önemli :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Günlükçü Bayan... Teşekkür ederim canım..

Unknown dedi ki...

için kıpır kıpr herşeyi almak istiyosun ufak tefek al birikmesin o 1 lira 2 lira denilenler öyle çok tutar ki birde şimdine heves vardır kimbilir sende ben baharat kabı ve amerikan servis almıştım :)
güle güle kullan canımm

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

güle güle giyesiniz bebişim :))

VuslaT dedi ki...

Güle güle giyin kuzum. Huzurlu yuvanızda..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mor menekşe... Abla çok fazla ay onuda alsam, bunu da alsam değilim.. Gerekli olanı yettiği kadar alma peşindeyim.. Sende aldıklarını iyi günlerde, güle güle kullan, öpüyorum :*

Hamide... Sağ ol yavru kuşum :*

VuslaT... Âmin ablacımmm :*